نواختن زنگ افتتاحیه سفیران سلامت دانش آموزی ،در تربت جام

تربت جام (پانا) - مراسم افتتاحیه سفیران سلامت دانش آموزی در دبیرستان حضرت زینب(س) یک ، باحضور مدیر اداره سلامت و بهداشت آموزش و پرورش خراسان رضوی برگزار شد.

کد مطلب: ۸۷۸۰۲۴
لینک کوتاه کپی شد
نواختن زنگ افتتاحیه سفیران سلامت دانش آموزی ،در تربت جام

دراین مراسم ریاست اداره کل سلامت وتندرستی آموزش وپرورش خراسان رضوی به مسائل بهداشت وسلامت پرداخت واظهارداشت: پژوهشگران سه شاخه اصلی: آموزش، سلامت و رفاه اجتماعی هستندکه دو شاخه از آن ها مربوط به سفیران سلامت می باشد و امید به زندگی را دربین جامعه افزایش می دهد.
کشتی دار به دانش آموزان توصیه کرد: ریشه و علت اصلی تمامی مشکلات امروز مردم، به سهل انگاری های دیروز آن هابرمیگردد. اگر ما امروز نتوانیم ازخود مراقبت کنیم حتما فرداهم نمیتوانیم، همیشه میگویند پیشگیری بهتراز درمان است، پس باید از همین الان شروع کنیم، شما سفیران سلامت بایداز الان نقش پذیری تان رابه نحو احسن انجام دهیدتا مادران و آیندگان خوبی برای این کشورباشید.
وی درپایان خاطرنشان کرد: سفیران سلامت نقش عمده ای درتوسعه و ساخت آینده این کشور دارند و سالانه آمار نشان‌ می دهد که حدود۷۶درصد مرگ‌ و میرها مربوط به بیماری های غیر واگیر و تصادفات است که با آموزش بیشتر شما عزیزان حدود۵۰ درصد از این مرگ و میرها کاهش می یابد و برای جلوگیری ازبروز این مشکلات سفیران سلامت نقش مهمی دارند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار