مدیرکل شاهد و ایثارگران آموزش‌و‌پرورش: خانواده معظم شهدا حافظان اصلی ارزش‌های انقلاب اسلامی هستند

تهران (پانا) - مدیرکل امور شاهد و ایثارگران وزارت آموزش و پرورش به همراه مدیرکل آموزش و پرورش استان مرکزی، فرماندار خمین، مدیر آموزش و پرورش و جمعی از مسئولان با خانواده معلم شهیدغلامعلی تدبیری دیدار و گفت‌وگو کردند.

کد مطلب: ۸۷۷۹۶۹
لینک کوتاه کپی شد
مدیرکل شاهد و ایثارگران آموزش‌و‌پرورش: خانواده معظم شهدا حافظان اصلی ارزش‌های انقلاب اسلامی هستند

به گزارش اداره کل امور شاهد و ایثارگران وزارت آموزش و پرورش، محمدرضا رزاقی در حاشیه کارگاه کیفیت‌بخشی فعالیت‌های آموزشی و پرورشی مدارس شاهد دوره ابتدایی در خمین در دیدار با خانواده شهید غلامعلی تدبیری، گفت: «خانواده‌های شهدا، ایثارگران و جانبازان، سرمایه‌ معنوی انقلاب و ملت هستند.»

او ادامه داد: «زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا اشاعه ارزش‌های ایثار و پایداری در جامعه محسوب می‌شود و در همین زمینه دلجویی و دیدار با خانواده آنان، ادای دین نسبت به این قشر جامعه است.»

مدیرکل امور شاهد و ایثارگران وزارت آموزش و پرورش گفت: «خون پاک شهدا تضمین‌کننده امنیت و آرامش خاطر آحاد ملت ایران اسلامی است. شهدا از دلبستگی دنیوی و مادی رها شدند و با لبیک به ندای آسمانی الهی و نثارخون پاکشان برای استقلال، امنیت و سربلندی ایران اسلامی ایثارگری کردند.»

رزاقی گفت: «خانواده‌های معظم شهدا پیام رسان قیام خونین شهدا و حافظان اصلی ارزش‌های انقلاب اسلامی هستند.»

فرماندار خمین نیز در این دیدار بر ضرورت زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه به ویژه در بین نوجوان و جوانان تاکید کرد. احمد طهرانی افزود: «سپاسگذاری از رشادت‌های ایثارگران و شهدا از مصادیق حفظ ارزش و جایگاه این اسوه‌های حسنه انقلاب اسلامی است.»

او گفت: «خانواده‌ شاهد و ایثارگر مایه دلگرمی و باعث تقویت روحیه جمعی در پیشبرد امور است.»

شهید غلامعلی تدبیری متولد 1342 در شهرستان خمین است که در سال 1365 در عملیات کربلای 5 به درجه رفیع شهدا نایل آمد. شهرستان خمین از توابع استان مرکزی دارای 105 هزار نفر جمعیت است و هزار شهید، 2 هزار و 500 جانباز و 90 آزاده تقدیم نظام اسلامی کرده است.

کارگاه کیفیت‌بخشی فعالیت‌های آموزشی، پرورشی و اجرایی مدارس شاهد ابتدایی به مدت 2 روز و با حضور 60 مدیر و کارشناس دوره ابتدایی از استان‌های کرمانشاه، اصفهان و مرکزی در خمین در حال برگزاری است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار