مدیر کل امور شاهد و ایثارگران وزارت آموزش و پرورش:

مدارس شاهد با سبک و هدفی خاص فعالیت می کنند

اراک(پانا)- مدیر کل امور شاهد و ایثارگران وزارت آموزش و پرورش فعالیت مدارس شاهد را دارای سبک و هدفی خاص و با برنامه دانست.

کد مطلب: ۸۷۷۹۱۰
لینک کوتاه کپی شد
مدارس شاهد با سبک و هدفی خاص فعالیت می کنند

به گزارش خبرنگار پانا استان مرکزی، محمد رضا رزاقی در دومین کارگاه کیفیت بخشی فعالیت های آموزشی، پرورشی و اجرایی مدارس شاهد ابتدایی 3 استان کشور که در خمین برگزار شد، افزود: کیفیت بخشی در زمینه های آموزشی و پرورشی در مدارس شاهد به عنوان نقشه راه این مدارس در دستور کار قرار دارد.

وی ادامه داد: سند تحول آموزش و پرورش در مدارس شاهد نیز به عنوان الگوی بالادستی مورد توجه قرار دارد و تلاش داریم با توجه به اهداف آن سند در راستای کیفیت ‌بخشی برنامه هایی را تدوین و اجرا کنیم.

مدیر کل امور شاهد و ایثارگران وزارت آموزش و پرورش با اشاره به تحصیل 390 هزار دانش آموز در سه دوره تحصیلی مدارس شاهد بیان کرد: به طور کلی در این وزارتخانه 50 هزار فرهنگی اعم از فرزند شهید، خواهر و برادر شهید، آزاده، رزمنده و جانباز حضور دارند.

مدیرکل آموزش وپرورش استان مرکزی نیز گفت: در سند تحول آموزش و پرورش به موارد متعددی اشاره شده که یکی از مهمترین آنها برقراری ارتباط مناسب بین دانش آموز و مدرسه است.

شهریار فولادوند افزود: بنابراین باید در مدارس باید فضایی ایجاد شود که دانش آموزان بدون استرس در آن حضور یابند.

وی ادامه داد: برای دستیابی به محیطی آرام برای دانش آموزان باید ارزشیابی توصیفی به خوبی برای محصل و والدینش تبیین شود.

دومین کارگاه کیفیت بخشی فعالیت های آموزشی، پرورشی و اجرایی مدارس شاهد ابتدایی با حضور 60 مدیر و کارشناس دوره ابتدایی از استان های کرمانشاه، اصفهان و مرکزی به مدت 2 روز در خمین برگزار شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار