معاون امور دهیاری های سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور:

ظرفیت های بسیاری در حوزه گردشگری استان یزد وجود دارد

یزد (پانا) - معاون امور دهیاری های سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور گفت: ظرفیت های بسیاری در حوزه گردشگری در استان یزد وجود دارد که نشانگر تاریخ بسیار کهن و اصیل این منطقه است.

کد مطلب: ۸۷۷۸۳۶
لینک کوتاه کپی شد
ظرفیت های بسیاری در حوزه گردشگری استان یزد وجود دارد

"سعیدرضا جندقیان بیدگلی" معاون امور دهیاری‌های سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌ها و "اشکان جعفرکریمی" مدیرکل دفتر هماهنگی عمران و خدمات روستایی سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور در سفری سه روزه به استان یزد با همراهی "محمود زارع رشکوئیه" مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری یزد از برخی طرح‌های اشتغال‌زایی و توسعه پایدار شهرستان‌های استان بازدید کردند.
معاون امور دهیاری‌های سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور در دیدار با بخشداران استان یزد گفت: ظرفیت‌های بسیاری در حوزه گردشگری در استان یزد وجود دارد که نشانگر تاریخ بسیار کهن، ریشه‌دار و اصیل این منطقه، همچنین هوشمندی و سازگاری مردمان با طبیعت و شرایط اقلیمی، فرهنگی و اجتماعی آن می‌باشد.
«سعیدرضا جندقیان» افزود: اگر ما بتوانیم از نظر اقتصادی تنها در حوزه گردشگری و خدمات مبتنی بر آن سرمایه‌گذاری کنیم، نیازی به فروش نفت و بودجه‌های مالیاتی نخواهیم داشت.
وی ادامه داد: با هدف حمایت از پروژه‌های زیرساختی در حوزه گردشگری، با توجه به توان بازپرداخت اقساط ممنوعیت و محدودیتی وجود ندارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار