معاون امور زیربنایی و حمل و نقل و ترافیک شهرداری فردیس خبر داد:

بهره برداری از فاز اول پروژه بلوار مپنا تا پایان آذر ماه جاری

البرز (پانا) - سید محسن ترابی، معاون امور زیربنایی و حمل و نقل و ترافیک شهرداری فردیس گفت: فاز اول پروژه بلوار مپنا تا پایان آذر ماه به بهره برداری می رسد.

کد مطلب: ۸۷۷۸۱۷
لینک کوتاه کپی شد
بهره برداری از فاز اول پروژه بلوار مپنا تا پایان آذر ماه جاری

سید محسن ترابی با اشاره به اینکه فاز اول پروژه بلوار مپنا تا پایان آذر ماه جاری به بهره برداری می رسد، اظهار کرد: برای تکمیل عملیات آسفالت ریزی این بلوار هزار تن آسفالت دیگر نیاز است.

وی در ادامه با بیان اینکه بلوار مپنا دارای ۲.۵ کیلومتر طول و ۵۰ متر عرض است، عنوان کرد: باند شمالی این بلوار تا بهمن ماه جاری به بهره برداری می رسد.

معاون امور زیر بنایی و حمل و نقل و ترافیک شهرداری فردیس با بیان اینکه مدیریت شهری فردیس نسبت به احداث یک بسته عمرانی در محدوده بلوار مپنا اقدام کرده است، تصریح کرد: پیاده‌‌‌روسازی و احداث حدود ۵۰ هزار متر مربع باند فضای سبز در حاشیه این بلوار از جمله اقدامات شهرداری فردیس خواهد بود.

وی با بیان اینکه باند شمالی بلوار مپنا در دهه فجر به بهره برداری می رسد، خاطرنشان کرد: پس از بهره‌‌برداری از این باند، بار ترافیکی به تدریج به باند شمالی منتقل می‌‌شود و مدیریت شهری اقدامات لازم را برای آغاز عملیات عمرانی باند جنوبی بلوار مپنا انجام می‌‌دهد.

معاون شهردار فردیس در حوزه عمرانی با بیان اینکه مدیریت شهری فردیس در نظر دارد مجموعه پروژه‌‌‌‌های عمرانی بلوار مپنا را تا ابتدای سال آینده به بهره‌‌‌برداری برساند، عنوان کرد: حدود سه میلیارد تومان برای احداث باند فضای سبز این بلوار در نظر گرفته شده که تحقق این امر در افزایش رضایتمندی شهروندان تاثیر دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار