رئیس دبیرخانه مجلس دانش‌آموزی خبر داد:

سند مدرسه و سلامت روان در مجلس دانش‌آموزی تدوین می‌شود

تهران (پانا) - رئیس دبیرخانه مجلس دانش‌آموزی از تدوین سند مدرسه و سلامت روان از سوی نمایندگان نهمین دوره مجلس دانش‌آموزی خبر داد.

کد مطلب: ۸۷۷۷۹۴
لینک کوتاه کپی شد
سند مدرسه و سلامت روان در مجلس دانش‌آموزی تدوین می‌شود

زهرا پناهی‌روا در دومین جلسه کمیته اصلاح آئین‌نامه داخلی نهمین دوره مجلس دانش‌آموزی که صبح امروز با حضور هیات رئیسه و روسای کمیسیون‌ها در اردوگاه شهید باهنر برگزار شد، گفت: «شما نمایندگان دانش‌آموز اکنون بر روی موضوع مدرسه و سلامت روان دانش‌آموز تمرکز کردید تا سند آن را تدوین کنید. موضوع سلامت روان در دوره متوسطه اول و دوم بسیار مهم است.»

او ادامه داد: «در بحث مشاوره بر روی این موضوع کار می‌کنند این فعالیت به لحاظ محتوایی نیز شکل گرفته است. ورود به بحث نوشتن سند بسیار مهم است که به کمک هم باید موضوع محتوایی را حل کنیم.»

رئیس دبیرخانه مجلس دانش‌آموزی افزود: «سندی که شما تدوین می‌کنید باید عملیاتی شود و در راس کارهای وزارت آموزش و پرورش قرار گیرد، همچنین این سند باید منشا خیر و برکت از این دوره مجلس به صورت کارشناسی شده باشد.»

پناهی‌روا در ادامه گفت: «عصر امروز دیدگاه شورای عالی آموزش و پرورش را در چارچوب تدوین سند بررسی می‌کنیم. محتوای سند به صورت مشترک با آموزش و پرورش و حوزه مشاوره باید آغاز شود.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار