رییس کمیته امدادامام خمینی(ره) شیروان:

رسیدگی به نیازمندان مایه سرافرازی کمیته امداد است

بجنورد(پانا)- رئیس کمیته امداد حضرت امام خمینی(ره) شیروان در بازدید از مرکز نیکوکاری محله سجاد این شهرستان: مردم ما بسیار فهیم هستند و تبلیغات منفی در فضاهای مجازی  موجب نشد که کمک های مردمی به این نهاد کاهش یابد بلکه نسبت به سال گذشته نیز 30 درصد رشد داشته است.

کد مطلب: ۸۷۷۷۸۹
لینک کوتاه کپی شد
رسیدگی به نیازمندان مایه سرافرازی کمیته امداد است

علی شیرزادی با بیان تقدیر و تشکر از زحمات تمامی هیات عامل مرکز نیکوکاری محله سجاد افزود:این مرکز از لحاظ انجام فعالیت ها و ارائه گزارش به کمیته امداد شیروان جزو بهترین مراکز در خدمت رسانی و رسیدگی به نیازمندان محله و شهرشیروان می باشد.

وی با اشاره به اجرای طرح ایجاد اشتغال و توسعه روستایی و شهری ویژه خانواده های تحت پوشش امداد گفت: در قالب این طرح 138 میلیارد ریال در سال جاری جهت توسعه پروژه های کشاورزی و دامداری به صورت تسهیلات 100، 200 و 500 میلیون ریالی پرداخت شده است.

رضا برات زاده از پرسنل کمیته امداد حضرت امام خمینی(ره) شهرستان شیروان نیز در این بازدید گفت:هیات عامل هر مرکز جهت شناسایی و ارتباط بیشتر با خیرین محله یک نفر را به عنوان رابط بین مرکز نیکوکاری و هر کوچه و خیابان انتخاب نمایند تا کمک های خیرین بیشتر به سمت مرکز نیکوکاری هدایت شود.

وی در رابطه با دریافت و توزیع صندوق های صدقات در منازل و اماکن عمومی، گزارش گیری ماهیانه عملکرد مرکز، رعایت حریم محل فعالیت مرکز، ارتباط با خیرین مقیم سایر شهرستان های کشور، انعقاد تفاهم نامه با مساجد محله، آموزش اعضای هیات امنای مرکز و برپایی جشن های نیکوکاری و... مطالبی را ارائه نمود.

مرادعلی افشان نیز به نمایندگی از هیات عامل مرکز نیکوکاری گفت: مرکز نیکوکاری محله پل ارتباطی بین نیازمندان و افراد خیّر است و امیدواریم وظیفه ای را که قبول کرده ایم به نحو شایسته ای انجام بدهیم.

وی در ادامه از برگزاری جلسات مرکز به صورت هر دو هفته یک جلسه و همچنین توزیع سبد کالا و غذای گرم در مناسبت های مختلف، تامین هزینه درمان، کفش، پوشاک، لوازم التحریر و سایر مایحتاج نیازمندان در این مرکز خبر داد و افزود:این مرکز آمادگی دریافت هدایا، نذورات، کمک های نقدی و غیر نقدی خیرین عزیز را جهت اهداء به نیازمندان محله دارد و همشهریان عزیز می توانند با مراجعه به این مرکز واقع در خیابان جنت جنب مسجد سجادیه هدایای خود را تحویل و نام خود را در دفتر خیّرین ثبت و باقیات الصّالحاتی برای خود به یادگار بگذارند.

لازم به یادآوری است حجت الاسلام حسینعلی قنبرزاده، مرادعلی افشان، غلامرضا مکرمی، عصمت جعفری، عبدالحمیدسعادتیار، جمشید نصیری فر، حسینعلی ظفری به عنوان هیات عامل و خانم نیشابوری به عنوان مسئول دفتر مرکز نیکوکاری محله سجاد در این مرکز فعالیت و همکاری دارند.

خبرنگار حسینعلی ظفری ، شهناز نیشابوری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار