ترافیک آزاد راه کرج- تهران از پل کلاک تا گرمدره نیمه سنگین است

تهران (پانا) - رییس مرکز اطلاعات و کنترل پلیس راهور ناجا گفت: ترافیک در آزاد راه کرج- تهران از پل کلاک تا گرمدره نیمه سنگین و در برخی مقاطع سنگین است.

کد مطلب: ۸۷۷۶۴۴
لینک کوتاه کپی شد
ترافیک آزاد راه کرج- تهران از پل کلاک تا گرمدره نیمه سنگین است

به نقل از شبستان ، نادر رحمانی در خصوص آخرین وضعیت جوی جاده ها گفت: محوراستان خوزستان همراه با مه گرفتگی و کاهش دید است لذا رانندگان باید در محورهای مواصلاتی که بارش برف و باران داشته و سطح راه لغزنده است، سرعت مطمئنه را رعایت کنند.

رییس مرکز اطلاعات و کنترل پلیس راهور ناجا بیان کرد:ترافیک در آزاد راه کرج- تهران از پل کلاک تا گرمدره نیمه سنگین و در برخی مقاطع سنگین است.

رحمانی تصریح کرد: ترافیک محور ساوه- تهران هم در مسیر آزاد راه و هم مسیر جاده قدیم پر حجم بوده و سایر محورهای مواصلاتی مشکلی ندارند.

وی با بیان اینکه تا این لحظه تصادف خاصی نداشتیم در خصوص علت تصادفات افزود: ۳۷ درصد تصادفات از ابتدای سال تا کنون به دلیل بی‌توجهی به جلو و ۲۷ درصد تصادفات ناشی ازعدم رعایت حق تقدم بوده است.

رحمانی اظهار کرد: این دو عامل علت وقوع ۶۴ درصد از تصادفات درون شهری بوده است.

رییس مرکز اطلاعات و کنترل پلیس راهور ناجا گفت: تخطی از سرعت مطمئنه با ۹ درصد، ،انحراف به چپ با ۴ درصد و تغییر مسیر ناگهانی با ۶ درصد در رتبه‌های بعدی علل وقوع تصادفات درون شهرها قرار داشتند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار