آیت الله ری شهری:

جامعه روحانیت به گونه ‌ای عمل کند که بهانه دست دشمنان ندهند

شهرری(پانا) - تولیت آستان مقدس حضرت عبدالعظیم (ع) در دیدار با جمعی از روحانیون شهرستان ری گفت: دشمنان دریافته‌ اند که تنها راه براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی، ایجاد فاصله و تفرقه بین مردم و روحانیت است . از این رو جامعه روحانیت باید به گونه ‌ای عمل کند تا دشمنان ابزار و بهانه ‌ای برای اهداف خود پیدا نکنند.

کد مطلب: ۸۷۷۴۳۱
لینک کوتاه کپی شد
جامعه روحانیت به گونه ‌ای عمل کند که بهانه دست دشمنان ندهند

آیت الله ری شهری با بیان اینکه تحریک مردم علیه روحانیت از ابزارهای جنگ نرم دشمنان است، افزود: دشمنان سعی دارند تا از حساس ‌ترین نقاط ضربه پذیر برای رسیدن به اهداف خود استفاده ‌کنند و مردم باید در این زمینه هوشیار باشند.
وی تصریح کرد: امروزه دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی در فضای مجازی علیه روحانیت فعالیت می‌ کنند، چرا که آنها از روحانیت ضربه خورده و با شایعه پراکنی، بزرگ نمایی مسائل کوچک سعی در تضعیف این قشر دارند.
تولیت آستان مقدس حضرت عبدالعظیم (ع) با بیان اینکه روحانیون از مهمترین عوامل پیروزی انقلاب محسوب می شوند، گفت: مردم در دوران بحرانی قبل از پیروزی انقلاب اسلامی در مسیر روحانیت حرکت کردند.
وی با بیان اینکه دشمن به رمز و راز ارتباط و تبعیت مردم از روحانیت پی‌ برده و درصدد فاصله انداختن بین این دو گروه است، افزود: در دوران 40 ساله انقلاب اسلامی یکی از اهداف مهم دشمنان، مقابله و مبارزه با روحانیت بود.

گفتنی است که ائمه جماعت به همراه جمعی از روحانیون شهرستان ری به مناسبت ولادت حضرت عبدالعظیم(ع) و هفته فرهنگی ری در تالار شیخ صدوق آستان با آیت الله ری شهری دیدار کردند.

/خبرنگار: نوریه احمدی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار