در گفت‌وگو با پانا

کوروش باقری: رویه‌های فدراسیون وزنه‌برداری در برابر کیانوش رستمی صحیح نیست

تهران (پانا) - سرمربی سابق تیم ملی وزنه‌برداری معتقد است تصمیمات فدراسیون وزنه‌برداری در مقابل درخواست‌های کیانوش رستمی درست نیست.

کد مطلب: ۸۷۷۴۲۵
لینک کوتاه کپی شد
کوروش باقری: رویه‌های فدراسیون وزنه‌برداری در برابر کیانوش رستمی صحیح نیست

کوروش باقری در گفت‌وگو با پانا درباره بازگشت کیانوش رستمی به اردوی تیم ملی اما کار نکردن زیر نظر سرمربی، گفت: من هیچ کدام از رویه‌های که فدراسیون وزنه‌برداری در خصوص کیانوش رستمی گرفته است را نمی‌پسندم و هر دوی آنها را اشتباه می‌دانم. این تغییرات پی‌درپی نشان می‌دهد در فدراسیون وزنه‌برداری خیلی تصمیمات از روی منطق و عقل انجام نمی‌شود و تحت تأثیر لحظات است. اگر ورزشکار خواسته منطقی داشته باشد فدراسیون باید به آن جامه عمل بپوشاند و آن را اجرا کند، البته تأکید می‌کنم که خواسته منطقی داشته باشد.

وی ادامه داد: اما این روزها ما در فدراسیون وزنه‌برداری مدام در حال تغییرات پی‌درپی هستیم که هیچ‌کدام نشان از یک کار منطقی و عاقلانه نیست. مسئولان ورزش هم تنها به مدال‌آوری وزنه‌برداری توجه می‌کنند و برای آنها هم مهم نیست این رشته به کدام سمت‌وسو می‌رود.

سرمربی سابق تیم ملی در خصوص ورود کمیته ملی المپیک به موضوع اختلاف کیانوش رستمی و فدراسیون وزنه‌برداری اشاره کرد و گفت: این اتفاق خوبی است که کمیته ملی المپیک به آن ورود پیدا کرده است اما باید دید خروجی آن چه نتیجه‌ای خواهد داشت. فعلاً فدراسیون هم سکوت کرده و به نظرم این سکوت تنها دو دلیل می‌تواند داشته باشد یکی اینکه آنها به قدری استدلال دارند که نیاز به توضیح ندارند و دیگری اینکه حرفی برای گفتن ندارند. در این وضعیت کاملاً مشخص است که فدراسیون حالت دوم را ندارد، آنها حرفی برای گفتن ندارند. تغییرات پی در پی که در فدراسیون وزنه‌برداری رخ می‌دهد به خوبی نشان دهنده این موضوع است.

باقری ادامه داد: با اتفاقاتی که در این چند وقت در فدراسیون افتاده است به خوبی می‌بینیم که این فدراسیون حرفی برای گفتن ندارد و لحظه‌ای تصمیم می‌گیرد، البته رئیس فدراسیون این ادعا را دارد که خودش بهتر از همه مدیریت می‌کند و اوست که می‌تواند وزنه‌برداری ایران را سرپا نگه دارد، مرادی 16 سال رئیس فدراسیون بوده است. چطور حالا که نزدیک به انتخابات این فدراسیون است یاد انجام دادم کارهای زیرساختی و راه‌اندازی بانوان افتاده است. در این مدت نمی‌توانست سالنی برای وزنه‌برداری بانوان تهیه کند که سالن را به دو قسمت تقسیم نکنند؟ به نظرم رئیس فدراسیون باید در این خصوص پاسخگو باشد.

وی در خصوص ورود بهداد سلیمی به بحث مربیگری گفت: بهداد قهرمان جهان و از سرمایه‌های وزنه‌برداری است، او خیلی خوب می‌تواند تجربیاتش را در اختیار وزنه‌برداران دیگر قرار دهد و در این راه موفق شود البته کار مربیگری در فدراسیون وزنه‌برداری سخت است چرا که شورای فنی می‌توانند کار را جلو ببرند، به هر حال امیدوارم در هر مرحله‌ای قرار می‌گیرد موفق باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار