آیین تکریم ومعارفه مسئول کانون بسیج فرهنگیان زبرخان برگزارشد

زبرخان (پانا) - مراسم تکریم و معارفه مسئول کانون بسیج فرهنگیان منطقه زبرخان با حضور امام جمعه شهر قدمگاه، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه پاسداران نیشابور، رئیس اداره آموزش و پرورش و جمعی از مسئولان و مدیران مدارس زبرخان در نمازخانه اداره آموزش و پرورش زبرخان برگزارشد.

کد مطلب: ۸۷۷۲۸۳
لینک کوتاه کپی شد
آیین تکریم ومعارفه مسئول کانون بسیج فرهنگیان زبرخان برگزارشد

مدیر اداره آموزش و پرورش زبرخان در این جلسه با ذکر خاطره ای از یکی از فرهنگیان شهید شهرستان نیشابور افزود: فرهنگیان بسیجی باید فداکاری های شهیدان را مد نظر داشته باشند و تمام برنامه ریزی های کانون بسیج فرهنگیان در امتداد راه پاک وآرمان های شهیدان باشد.

فرمانده ناحیه سپاه پاسداران نیشابور نیز در این جلسه در خصوص عظمت بسیج سخنرانی کرد واظهار داشت: امام خمینی با داشتن جایگاه بسیار والا در جهان به رهبری کشور ایران افتخار نمی کردند ولی به بسیجی بودن خود افتخار می کردند ومی گفتند: در دنیا افتخارم این است که خود یک بسیجی ام.ودلیل این افتخار این است که بسیج مظهر همه پاکی هاست و بسیجیان واقعی افرادی مخلص وفداکارند وفقط برای خدا ورضای او کار می کنند.


سید علی اکبر حسینی افزود: به قول امام خمینی(ره) اگر تفکر بسیجی در جامعه حاکم نباشد باید منتظر هجوم دشمن به کشور باشیم.


در ادامه جعفر بزرگی، مسئول کانون بسیج فرهنگیان منطقه زبرخان بر تعامل ماموریت های بسیج و آموزش و پرورش تاکید کرد و افزود: جنگ نرم، جنگ باورها است و می خواهیم با تعامل فرهنگی با جامعه بزرگ فرهنگیان این راه پر و فراز نشیب را با موفقیت سپری کنیم.


بزرگی یکی از ماموریت اصلی بسیج را بحث حلقه های صالحین دانست و افزود: جامعه بزرگ بسیج که پهنه کل ایران را در بر میگیرد در زیر چتر صالحین قرار می گیرد و با استفاده از این ظرفیت به فعالیت های فرهنگی و اثر گذار می پردازد و ان شاالله با همکاری و استفاده از پتانسیل تمام فرهنگیان بسیجی منطقه جلسات صالحین را با قوت هر چه بیشتر برگزار خواهیم کرد.


مسئول کانون بسیج فرهنگیان زبرخان با بیان اهمیت بسیج در اقشار مختلف بخصوص فرهنگیان و دانش آموزان گفت: القای فرهنگ انقلابی دربستر بسیج امکان پذیر است که با تقویت آن و تبیین اندیشه بسیج و مقام معظم رهبری، عملیاتی کردن برنامه های نظام مقدس جمهوری اسلامی امکان پذیر است.


وی تصریح کرد: محصولات تفکر بسیجی، همدلی، همفکری، هم‌افزایی، همیاری و همکاری است که این موارد نیاز مجموعه‌های بزرگی چون دستگاه آموزش و پرورش است.


بزرگی با اشاره به برنامه های پیش رو کانون بسیج فرهنگیان زبرخان گفت:برگزاری کلاسهای آموزشی ویژه دانش آموزان محروم، برگزاری اردوهای جهادی، بازدید از خانواده شهدا و حضور معلمان جهادی در عرصه های مختلف بسیج از دیگر برنامه های کانون بسیج فرهنگیان زبرخان می باشد.


وی در پایان گفت: نقش فرهنگیان بسیجی و میزان اثربخشی آنها در تحول دیدگاه دانش آموزان محرز و آشکار است.


در ادامه این جلسه با اهدای لوح یادبود و سپاس از زحمات و تلاش‌های امیرعلی آهویی در طول دوران مسئولیت در کانون بسیج فرهنگیان زبرخان تقدیر و طی حکمی جعفر بزرگی به عنوان مسئول جدید کانون بسیج فرهنگیان منطقه زبرخان معرفی شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار