مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قزوین:

رسالت هلال احمر ترویج فرهنگ نوع دوستی در جامعه است

قزوین (پانا) - مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قزوین در نشست خیرین و فرهیختگان بشردوست استان قزوین گفت:رسالت هلال احمر ترویج فرهنگ نوع دوستی در جامعه است

کد مطلب: ۸۷۷۱۷۴
لینک کوتاه کپی شد
رسالت هلال احمر ترویج فرهنگ نوع دوستی در جامعه است

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان قزوین؛ حسن آصفی در نشست خیرین و فرهیختگان بشردوست استان قزوین اظهارداشت: مهمترین وظیفه ما در این جمعیت توزیع اهداف بشردوستانه و ترویج فرهنگ نوع دوستی است.

وی بیان کرد: با روحیات مهرورزی و استفاده از توان خود برای خدمت بیشتر به بشریت تلاش می کنیم تا بستری برای مشق رفتارهای نوع طلبانه و انسانی داشته باشیم.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قزوین تصریح کرد: در عصری که جهان در تب نامهربانی می سوزد باید امور خیرخواهانه و مهربانی و عطوفت را در جامعه ترویج کنیم تا کمک به همدیگر در نامناسبات رنگ نبازد.

آصفی یادآورشد: آنچه مسلم است این که صلیب سرخ نوید بخش انسان دوستی است و باید کمک کنیم تا انسانیت در همه شئون جامعه ریشه دوانده و نهادینه شود.

وی گفت:باید فرهنگ داوطلبی و نوع دوستی را در جامعه ترویج کنیم و در این میان مصمم هستیم تا با جذب انسانهای خیر در هر کسوت و مسئولیتی که هستند بتوانیم اقدامات انسانی و بشردوستانه را تقویت کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار