امدادرسانی اورژانس استان به ۱۴ مصدوم حوادث جاده ای

البرز(پانا) - ماموران اورژانس استان البرز عصر دیروز با ۱۳ آمبولانس و بالگرد امداد هوایی به ۱۴ مصدوم حوادث جاده کرج - چالوس خدمات ارائه کردند

کد مطلب: ۸۷۷۱۴۴
لینک کوتاه کپی شد
امدادرسانی اورژانس استان به ۱۴ مصدوم حوادث جاده ای

رییس مرکزاورژانس ۱۱۵ استان البرز گفت: با شروع بارش باران ، ۱۳ حادثه در نقاط مختلف این جاده رخ داد و ۱۴ مصدوم برجای گذاشت.

دکتر بابایی به امداد رسانی به مصدوم بدحال تصادف بین وانت و اتوبوس در کیلومتر 4 جاده کرج - چالوس اشاره کرد و افزود:.این تصادف ساعت ۱۴:۳۳ دیروز در محدوده روستای کندر رخ داد که سرنشین وانت به شدت مجروح شد و با عملیات احیای قلبی ریوی به مجتمع درمانی امام علی کرج منتقل شد .
وی افزود در تصادفی دیگر در محدوده پارکینگ نوری، 4 نفر مصدوم شدند که دو تن از مصدومان با تلاش تکنسینهای اورژانس اقدامات درمانی پیش بیمارستانی را دریافت کردند و سپس با اورژانس هوایی در هوای بارانی به بیمارستان البرز منتقل شدند و دو مصدوم دیگر با آمبولانس به بیمارستان شهید مدنی منتقل شدند.
دکتر بابایی افزود: در حال حاضر نیز آمبولانسهای جاده ای اورژانس در جاده کرج_ چالوس در حال انجام ماموریت و امداد رسانی به ۹ مصدوم دیگر حوا ث رخ داده و انتقال آنها به مراکز درمانی هستند.
همه روزه با بارش اندکی باران شاهد حوادث متعددی در جاده کرج_چالوس هستیم که کارشناسان مهمترین علت آن را نامناسب بودن آسفالت این جاده اعلام کرده اند و شایسته است مسئولان برای این مشکل مهم چاره ای پیدا کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار