مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی خبرداد:

بیش از ۶۰ هزار عنوان کتاب در قالب ۱۱۶ غرفه دردوازدهمین نمایشگاه کتاب خراسان جنوبی

بیرجند(پانا) ـ مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی گفت : بیش از ۶۰ هزار عنوان کتاب در قالب ۱۱۶ غرفه در حوزه های عمومی، کمک آموزشی، حقوقی، زبان و ... در دوازدهمین نمایشگاه کتاب خراسان جنوبی وجود دارد.

کد مطلب: ۸۷۶۷۴۴
لینک کوتاه کپی شد
بیش از ۶۰ هزار عنوان کتاب در قالب ۱۱۶ غرفه دردوازدهمین نمایشگاه کتاب خراسان جنوبی

ناصر نبی زاده مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی ظهر شنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار کرد: دوازدهمین نمایشگاه کتاب خراسان جنوبی از دوشنبه ۱۹ الی ۲۴ آذرماه سال جاری شروع به کار خواهد کرد.

وی با بیان اینکه این نمایشگاه از ساعت ۱۵:۳۰ الی ۲۱:۳۰ برای بازدید علاقه مندان باز خواهد بود، افزود: علاقه مندان همچنین می توانند در روز پنجشنبه و جمعه در شیفت صبح از نمایشگاه بازدید داشته باشند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی با اشاره به اینکه تمامی کتب ارائه شده در این نمایشگاه دارای ۳۰ درصد تخفیف است، گفت: از مجموع تخفیفی که در نظر گرفته شده ۲۰ درصد تخفیف بن و ۱۰ درصد تخفیف ناشران خواهد بود.

وی بیان کرد: بیش از ۶۰ هزار عنوان کتاب در قالب ۱۱۶ غرفه در حوزه های عمومی، کمک آموزشی، حقوقی، زبان و ... در این نمایشگاه وجود دارد.

نبی زاده با بیان اینکه ثبت نام ناشرین برای شرکت در این نمایشگاه بیش از فضای موجود بود، عنوان کرد: امیدواریم با راه اندازی سایت نمایشگاه امکان بیشتری را جهت حضور نشاران در سال های آینده داشته باشیم.

وی با اشاره به اینکه ۹۰ میلیون تومان یارانه کتاب در طول برگزاری نمایشگاه در قالب بن بین علاقه مندان تقسیم خواهد شد، ادامه داد: در این نمایشگاه به صورت خاص از کتاب هایی که در حوزه دفاع مقدس است در روز افتتاحیه رونمایی خواهد شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی افزود: مراسم افتتاحیه نیز نوزدهم آذر ماه ساعت ۱۳ در محل برگزاری نمایشگاه بین المللی شهرستان بیرجند برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه از کتاب خاطرات و دلنوشته های سیمای شیدایی نوشته شهید حاج محمد شهاب نیز در این نمایشگاه رونمایی و از خانواده این شهید تقدیر خواهد شد، گفت: به مناسبت همزمانی نمایشگاه کتاب با کنگره دو هزار شهید استان خراسان جنوبی غرفه ایثار و شهادت و ویژه برنامه های حوزه ایثار و شهادت را خواهیم داشت.

نبی زاده با اشاره به برگزاری برنامه های مختلف در حاشیه برگزاری نمایشگاه کتاب، اظهار داشت: شب فرهنگی شهرستان های طبس، فردوس و قاین با محوریت معرفی شهرستان ها، شعرخوانی، معرفی فرهنگ و تاریخ عامه از ساعت شش بعد ازظهر در سالن جنبی نمایشگاه برگزار خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار