با حضور ۴۵۰ نفر از مدیران مناطق ۲۱ گانه؛

طرح مبین در شهرستانهای استان تهران برگزار می شود

تهران (پانا) - مدیر کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران گفت : در راستای توانمند سازی مدیران مدارس،دوره توانمند سازی مدیریت ترویج فرهنگ نماز در شهرستانهای استان تهران برگزار می شود.

کد مطلب: ۸۷۶۷۴۲
لینک کوتاه کپی شد
طرح مبین در شهرستانهای استان تهران برگزار می شود

محمدصیدلو مدیر کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران گفت: اقامه نمازاولین وظیفه الهی هر شخص مومن و بهترین وسیله تقرب به خداوند است و توجه به تقویت فرهنگ اقامه نماز در مدارس از اولویت های مهم آموزش و پرورش و تاکیدات وزیر محترم می باشد که مشارکت همگانی را می طلبد.

وی افزود: هدف اصلی از برگزاری دوره آموزشی طرح مبین ایجاد باور به نماز،تقویت آن در بین دانش‌آموزان و بهره‌مندی از ظرفیت مدیران مدارس در این حوزه است و این طرح با رویکرد آشنایی بیشتر و بهتر مدیران مدارس با برنامه ها و رویکرد توانمندسازی و مشارکت گروههای موثر اعم از مدیران، معلمان و والدین در خصوص اقامه نماز برگزار می شود که سعی جدی بر این است تا بتوان در قالب این طرح به اهداف و برنامه های پیش بینی شده حوزه نماز دست یافت.

شایان ذکر است این طرح در آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران در دوقطب، به میزبانی مناطق شهریار و ری2 و بصورت کارگاهی برگزار می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار