رئیس اداره امور تربیتی آموزش و پرورش قم خبر داد:

۱۴۰ مدرسه قم میزبان طرح امین

قم (پانا)- رئیس اداره امور تربیتی اداره کل آموزش و پرورش استان قم از اجرای طرح تربیتی امین در ۱۴۰ مدرسه قم خبر داد.

کد مطلب: ۸۷۶۶۵۹
لینک کوتاه کپی شد
۱۴۰ مدرسه قم میزبان طرح امین

مهدی خادمی جمکرانی طرح تربیتی امین در تشریح طرح امین آن را با همکاری معاونت تبلیغ حوزه علمیه در مدارس قم دانست و اظهار کرد: این طرح در ابتدا در ۶ مدرسه آغاز شد و اکنون در ۱۴۰ مدرسه مقاطع ابتدایی، متوسطه اول و متوسطه دوم اجرا می‌شود.

رئیس اداره امور تربیتی اداره کل آموزش و پرورش قم خاطر نشان کرد: طرح تربیتی امین دارای ۱۴ شاخص است که توسط مبلغین در مدارس استان اجرا می‌شود.

وی ضمن اشاره به موفقیت اجرای طرح تربیتی امین، تأکید کرد: مبلغان در این طرح به مدت سه روز در هفته در مدارس حضور می‌یابند و با دانش آموزان ارتباط برقرار می‌کنند که این ارتباط چهره به چهره در موفقیت طرح بسیار موثر است.

خادمی جمکرانی بیان کرد: دوره‌های تخصصی برای مبلغانی که در مدارس برای اجرای این طرح حضور می‌یابند به منظور آموزش آنها برگزار می‌شود.

رئیس اداره امور تربیتی اداره کل آموزش و پرورش قم تصریح کرد: ۶۰۰ درخواست از مدارس برای اجرای طرح تربیتی امین داده شده است اما به دلیل نبود این تعداد مبلغ امکان اجرای طرح در این مدارس وجود ندارد.

وی با اشاره به اجرای طرح شمیم در مدارس دخترانه، گفت: در این طرح که در ۸۰ مدرسه دخترانه قم برگزار می‌شود، مرکز جامعه الزهرا(س) مبلغان خود را به مدت سه روز در هفته به این مدارس اعزام می‌کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار