استاندار سیستان و بلوچستان: سند توسعه همه شهرستان‌های این استان هر چه سریعتر تدوین شود

زاهدان (پانا) - استاندار سیستان و بلوچستان اعلام کرد: سند توسعه و شناسنامه همه ی شهرستان‌های استان باید هر چه سریعتر تدوین شود تا مزیت‌ها و ظرفیت‌های شهرستان‌ها بر اساس اولویت در این سند دیده شوند.

کد مطلب: ۸۷۶۳۱۳
لینک کوتاه کپی شد
استاندار سیستان و بلوچستان: سند توسعه همه شهرستان‌های این استان هر چه سریعتر تدوین شود

احمد علی موهبتی در جلسه شورای اداری استان اظهار کرد: مرکزی برای جذب سرمایه گذاری در فرمانداری های هر شهرستان و استانداری سیستان و بلوچستان به منظور پیگیری تمام امورات سرمایه گذاری باید شکل گیرد.

وی در ادامه با اشاره به اینکه سند توسعه و شناسنامه هر شهرستان این استان باید هر چه سریعتر تدوین شود افزود: مزیت ها و ظرفیت های هر شهرستان بر اساس اولویت در این سند باید گنجانده شود.

موهبتی ادامه داد: بودجه های دولتی نمی تواند توسعه را به دنبال داشته باشد بنابراین باید به دنبال بخش خصوصی رفت .

وی ابراز داشت: بخش خصوصی نباید برای سرمایه گذاری به ادارات مختلف در استان مراجعه کند و گرفتار کاغذ بازی های اداری شود.

استاندار در ادامه با بیان اینکه بودجه هیچ دستگاهی محرمانه نیست و بودجه فرمانداری های هر شهرستانی باید در یک جدول قرار داده شود تا سایر فرمانداران از آن اطلاع پیدا کنند گفت: وقتی بودجه ای در سیستان و بلوچستان تقسیم می شود باید شفاف باشد تا همگان از آن اطلاع پیدا کنند.

وی ادامه داد: تکیه و مشارکت دادن مردم در تمام امور به شرط رعایت همه اصول شناخته شده انسانی، اسلامی و حکومتی تنها راه حل برون رفت از مشکلات کنونی جامعه است .

موهبتی تصریح کرد: مردم را نقش دادن یعنی اینکه خلوت مسئولان با آنان یکی شود و مردم به مسئولان خود اعتماد داشته باشند و در این موقع می توان گفت که هیچ مشکلی غیر قابل حل شدن نیست .

استاندار سیستان و بلوچستان گفت: هیچ اقماضی در خصوص کوتاهی عمدی کسانی که متولی مردم هستند و زاویه دارند پذیرفته شدنی نیست و بدون هیچ رحمی با آنان برخورد می شود .

وی با اشاره به بهره گیری از ظرفیت نخبگان و گروههای مرجع سیستان و بلوچستان برای پیشرفت و آبادانی این استان گفت: نظرات و پیشنهادات این افراد را با جان و دل می پذیریم اما دخالت در امور از سوی هیچ فردی پذیرفته شدنی نیست .

استاندار سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: هر کس که بر مدار مباحث تفرقه انگیز در استان حرکت کند خواسته یا نا خواسته جیره خوار و نوکر دشمن است.

وی با بیان اینکه شفافیت در تمام امور تنها راه پیشرفت و توسعه است افزود: همه مدیران سیستان و بلوچستان باید خود را در اتاق شیشه ای ببینند؛ آنگاه می توان به آینده امیدوار بود

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار