فرمانده انتظامی ماکو:

۱۱۰۰۰ عدد داروی کمیاب در ماکو کشف شد

ارومیه (پانا)- فرمانده انتظامی ماکو از کشف ۱۱ هزار عدد داروی کمیاب در ماکو خبر داد.

کد مطلب: ۸۷۶۱۴۲
لینک کوتاه کپی شد
۱۱۰۰۰ عدد داروی کمیاب در ماکو کشف شد

سرهنگ میر حیدر شفیعی فرمانده انتظامی ماکو با اشاره به کشفیات یک هفته ای انتظامی، گفت: ماموران انتظامی شهرستان در حین کنترل خودروهای در حال رفت و آمد در یکی از محورهای مواصلاتی ماکو به یک دستگاه خودروی سواری مشکوک می‌شوند و اقدام به توقف آن کردند.

وی ادامه داد: اقدامات لازم برای بازرسی خودرو انجام شد که در این بازرسی‌ها ۱۱ هزار عدد انواع داروهای کمیاب کشف و راننده خودرو نیز دستگیر و طی تشکیل پرونده مقدماتی تحویل مراجع قضایی شد.

سرهنگ شفیعی همچنین از کشف ۱۲ هزار و ۴۹۲ قلم قطعات خودرو و لوازم آشپزخانه قاچاق در ماکو خبر داد و افزود: این کالاهای قاچاق که از یک اتوبوس در یکی از محورهای ماکو کشف شد، همگی توقیف و به انبار انتقال داده شدند.

وی ارزش ریالی این کالاهای قاچاق را ۵۰۰ میلیون ریال برآورده کرد و افزود: راننده اتوبوس نیز در این راستا متهم شناخته و دستگیر شد.

فرمانده انتظامی ماکو در ادامه با اشاره به اینکه از یک محل دپو در یکی از انبارهای سطح ماکو ۱۰۰۰ لیتر سوخت قاچاق کشف شد، تصریح کرد: در این ارتباط نیز یک نفر متهم دستگیر و با تشکیل پرونده مقدماتی تحویل مراجع قضایی شد تا حکم وی براساس قانون صادر شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار