در گفت و گو با وحید درامی مقدم از قهرمانان کشتی کشور و دبیر تربیت بدنی زنجانی مطرح شد:

معلمان تربیت بدنی عامل ارتقا و بهبود سلامت و شادابی دانش آموزان هستند

زنجان(پانا)- وحید درامی مقدم از قهرمانان کشتی کشور و استان و دبیر تربیت بدنی زنجانی در گفت و گویی اظهار داشت: معلمان تربیت بدنی عامل ارتقا و بهبود سلامت و شادابی دانش آموزان هستند.

کد مطلب: ۸۷۶۰۸۷
لینک کوتاه کپی شد
معلمان تربیت بدنی عامل ارتقا و بهبود سلامت و شادابی دانش آموزان هستند

وحید درامی مقدم از قهرمانان کشتی کشور و استان و دبیر تربیت بدنی مدارس شهرستان ایجرود در گفت و گویی با روابط عمومی آموزش و پرورش این شهرستان گفت : اینجانب به مدت 8 سال است که به عنوان دبیر تربیت بدنی مدارس شهرستان ایجرود و ناحیه 1 زنجان مشغول به خدمت می باشم.

وی ادامه داد : به مدت 10 سال به صورت حرفه ای در عرصه کشتی فعالیت دارم و عشق و علاقه شدید به ورزش پهلوانی و مرام و منش ورزشکاران علت اصلی گرایش و ورود من به حوزه تربیت بدنی و ورزش بود.

درامی همچنین گفت : از 10 سالگی وارد گود کشتی شدم و بعد از آن نیز یکی یکی پله های ترقی را به لطف خدا پشت سر گذاشته و وارد جرگه بزرگان شدم وسال ها در سطح اول کشتی کشور حضور پیدا کردم که موفق به کسب مقام های متعدد در سطح آسیا و کشور شدم و در حال حاضر نیز در باشگاه کشتی شهید شهریاری مشغول به آموزش کشتی در رده های پایه هستم.

درامی با اشاره به نقش ویژه خانواده در موفقیت افراد جامعه تصریح کرد : اولین مشوق بنده خانواده عزیزم مخصوصا برادر بزرگترم آقا مجید بودند که مرا در مراحل مختلف زندگی حمایت و همراهی نمودند.

وی همچنین افزود : مقام های بسیاری در سطح مسابقات کشوری و بین المللی کشتی کسب کرده ام که شامل 30 مقام قهرمانی کشور ، کسب قهرمانی نوجوان آسیا ، حضور بیش از 15 سال در سطح اول کشتی کشور ، کسب سه عنوان اول ، دوم و سوم مسابقات بین‌المللی می باشد و همچنین کسب مقام دوم وسوم کشوری در رشته جودو را نیز در کارنامه خود دارم .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار