با حضور رئیس‌جمهوری:

فعالان نماز در بیست و هفتمین اجلاسیه سراسری نماز تجلیل شدند / علیرضا بیرانوند، ورزشکار نمونه در نماز شد

سمنان (پانا) - با حضور رئیس‌جمهوری و سایر مسئولان کشوری و استانی، علاوه بر ۹ دستگاه اجرایی پنج فعال نماز از جمله علیرضا بیرانوند تجلیل شدند.

کد مطلب: ۸۷۶۰۷۷
لینک کوتاه کپی شد
فعالان نماز در بیست و هفتمین اجلاسیه سراسری نماز تجلیل شدند / علیرضا بیرانوند، ورزشکار نمونه در نماز شد

بیست و هفتمین اجلاسیه سراسری نماز با حضور یک هزار و 600 میهمان و 400 مسئول کشوری و استانی، به میزبانی سالن امیرکبیر دانشگاه سمنان در حال برگزاری است؛ این مراسم با قرائت پیام مقام معظم رهبری و حضور رئیس‌جمهور با محوریت شیوه‌ها و مهارت‌های دعوت به نماز آغاز به کارکرد.

در این مراسم ۹ دستگاه اجرایی کشوری و پنج فعال نماز از جمله علیرضا بیرانوند به‌عنوان ورزشکار نمونه، سید محمدمهدی موسوی محب به‌عنوان نوجوان برتر و فعال حوزه نماز، سید موسی بلادیان رئیس ستاد اقامه نماز خوزستان به دلیل ۲۸ سال خدمت داوطلبانه و افتخاری در ستاد اقامه نماز، معصومه بهرامی به دلیل تجربه موفق در جذب دانش آموزان به نماز و قاسم شریفی به دلیل اقدام ویژه در آموزش نماز در مدارس استان سمنان از سوی رئیس‌جمهور حسن روحانی تجلیل شدند.

وزارت کشور، سازمان بهزیستی، وزارت آموزش‌وپرورش، وزارت راه و شهرسازی، وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، کمیته امداد امام خمینی(ره)، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، وزارت نیرو، بنیاد شهید و امور ایثارگران و سازمان زندان‌ها نیز در این اجلاسیه تجلیل شدند.

رئیس‌جمهوری بعد از اجلاسیه سراسری نماز در جمع مردم سرخه سخنرانی خواهد کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار