2 طرح آموزش و پرورش در سفر رئیس جمهوری افتتاح می شود

سمنان (پانا) - مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان سمنان گفت: 2 طرح عمرانی در حوزه آموزش و پرورش همزمان با سفر دکتر روحانی و کاروان تدبیر و امید به استان سمنان به بهره‌برداری می رسد.

کد مطلب: ۸۷۵۸۶۵
لینک کوتاه کپی شد
2 طرح آموزش و پرورش در سفر رئیس جمهوری افتتاح می شود

سعید هژبری افزود: 2 آموزشگاه 12 کلاسه با مشارکت خیران و با اعتبار هزینه شده حدود 45 هزار میلیون ریال همزمان با سفر رئیس جمهوری و با حضور سیدمحمد بطحایی وزیر آموزش و پرورش در سمنان به بهره برداری می رسد.

وی ادامه داد: آموزشگاه خیرساز بختیاری در مسکن مهر سمنان با زیربنای یک هزار و 563 متر مربع در زمینی به مساحت 2 هزار و 374 متر مربع از جمله طرح های آماده بهره برداری با حضور وزیر آموزش و پرورش است.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان سمنان اظهار داشت: مدرسه خیر ساز بختیاری در 2 طبقه و دارای 12 کلاس درس، فضای اداری، آزمایشگاهی، نمازخانه، زمین ورزشی و یک هزار 357 متر مربع محوطه است.

هژبری تصریح کرد: 16 هزار و 100میلیون ریال از هزینه ساخت این آموزشگاه از محل اعتبار دولتی و چهار هزار میلیون ریال با مشارکت خیر پرداخت شده است.

وی خاطر نشان کرد: آموزشگاه پیامبر اعظم(ص) با زیر بنای 2 هزار و 98 متر مربع در زمینی به مساحت چهار هزار و 270 متر مربع دیگر طرح عمرانی آموزش و پرورش استان سمنان است که با حضور وزیر آموزش و پرورش افتتاح می شود.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان سمنان اضافه کرد: این مدرسه دارای 12 کلاس درس، فضای اداری، آزمایشگاه فیزیک و شیمی، نمازخانه، سالن اجتماعات و فضای ورزشی است.

هژبری با بیان این که آموزشگاه پیامبر اعظم(ص) در سمنان با مشارکت خیران ساخته شده است، افزود: کانون فرهنگیان 2 هزار میلیون ریال، شرکت فروسیلیس 15 میلیون ریال و خیر مدرسه ساز 400 میلیون ریال برای ساخت آموزشگاه پیامبر اعظم(ص) کمک کردند.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان سمنان گفت: برای ساخت این مدرسه 25 هزار و 400 میلیون ریال اعتبار صرف شده که سهم مشارکت دولت در ساخت این مدرسه هشت هزار میلیون ریال است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار