سامان قدوس به قهرمان سابق رسید

(پانا) – در دیدارهای امروز فوتبال اروپا 4 لژیونر ایرانی فرصت حضور در زمین را در ترکیه، لهستان و فرانسه خواهند داشت.

کد مطلب: ۸۷۵۸۰۶
لینک کوتاه کپی شد
سامان قدوس به قهرمان سابق رسید

در روزهای ابتدای هفته فوتبال اروپا، امروز در ترکیه و لهستان جام حذفی پیگیری خواهد شد و لیگ یک فرانسه نیز وارد هفته شانزدهم می‌شود که در این بین شاید قرار گرفتن سامان قدوس مقابل موناکو قهرمان سابق فوتبال فرانسه برای هواداران ایرانی جذابیت داشته باشد، هر چند تلاش وحید امیری و سید مجید حسینی در ترابوزان اسپور و فرشاد احمدزاده در اسلاسک برای صعود تیمشان در جام حذفی هم می‌تواند جالب باشد.

جام حذفی ترکیه - یک شانزدهم نهایی

سیواس - ترابوزان اسپور / ساعت 13:30 ورزشگاه موشین یازیکیوگلو شهر سیواس

لژیونر ایرانی: وحید امیری و سید مجید حسینی (ترابوزان)

درباره ترابوزان »

در حالی برای اولین بار در تاریخ مقابل سیواس قرار خواهد گرفت که با دو برد متوالی در روزهای اخیر که در سوپر لیگ ترکیه بدست آورده، وضعیت خوبی پیدا کرده‌اند.

درباره وحید امیری »

10 بازی؛گل: 2 ؛ کارت زرد: 1؛ کارت قرمز: (0)

1- در آخرین بازی ترابوزان در دقیقه 96 برای گرفتن زمان بازی به زمین آمد اما 20 ثانیه بعد توانست دروازه حریف را باز کند تا دومین گل فصلش را در فوتبال اروپا به ثمر برساند. اولین گل وحید امیری در مرحله قبل جام حذفی به ثمر رسیده بود.

2- در حالی که در آخرین بازی ترابوزان در جام حذفی 90 دقیقه بازی کرد، در 4 بازی آخر تیمش از روی نیمکت بازی را شروع کرده که از این تعداد دو بار بعنوان بازیکن جانشین وارد زمین شده که زمان هر دو بازی 10 دقیقه بوده است.

درباره سید مجید حسینی »

9 بازی؛ گل: (0)؛ کارت زرد: (0)؛ کارت قرمز: (0)

پس از شکست سنگین 5 بر صفر مقابل ینی مالتیااسپور که منجر به تعویض او در دقیقه 53 شد، با مصدومیت روبرو شد و دیدار مقابل ترابوزان را به علت مصدومیت از دست داد اما در دیدار مقابل کایسری اسپور 90 دقیقه نیمکت‌نشین بود.

جام حذفی لهستان - یک هشتم نهایی

اسلاسک ورشو - لگنیکا / ساعت 19:30 ورزشگاه میجسکی شهر ورشو

لژیونر ایرانی: فرشاد احمدزاده (اسلاسک ورشو)

درباره اسلاسک ورشو »

1- در حالی که 4 بازی آخر آنها بدون برد تمام شده است، آخرین بردشان مربوط به مرحله قبلی جام حذفی بوده است.

2- در 4 بازی آخر خانگی با شکست زمین را ترک کرده‌اند.

3- در تاریخ دیدارهای روبرو 4 بار در دیداری رسمی به مصاف لگنیکا رفته‌اند که هر 4 بازی را با برد تمام کرده‌اند؛ آخرین بازی دو تیم هفته سیزدهم همین فصل لیگ برتر لهستان با برد 5 بر صفر اسلاسک تمام شد.

درباره فرشاد احمدزاده »

13 بازی؛ گل: 1 ؛ کارت زرد: 1 ؛ کارت قرمز: 0

در حالی که بازی آخر تیمش تنها 19 دقیقه زمان حضور در زمین داشت، در 10 بازی آخر اسلاسک از روی نیمکت بازی را آغاز کرده و در ترکیب اصلی نبوده است.

لیگ یک فرانسه؛ هفته شانزدهم

آمیان - موناکو / ساعت 21:30 ورزشگاه دلا لیکورنه شهر آمیان

لژیونر ایرانی: سامان قدوس (آمیان)

درباره آمیان »

با دو شکست متوالی وضعیتش بد شده و یکبار دیگر به انتهای جدول برگشته است؛ آنها که از تنها برد تاریخشان مقابل موناکو 19 سال می‌گذرد برای فرار از بحران و بهبود وضعیت محکوم به برد هستند.

درباره سامان قدوس »

13 بازی؛ گل: 3 ؛ کارت زرد: 2 ؛ کارت قرمز: (0)

در 11 بازی آخر آمیان در ترکیب اصلی این تیم قرار داشته و دو بازی آخر را بصورت کامل بازی کرده اما در 6 بازی آخر در گلزنی ناتوان بوده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار