معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کردستان:

ارتقا سطح ایمنی تردد در محورهای مواصلاتی استان کردستان در اولویت قرار دارد

سنندج(پانا)-معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کردستان گفت: با هدف کاهش حوادث در جاده های استان ارتقا سطح ایمنی تردد در محورهای مواصلاتی استان در اولویت قرار دارد.

کد مطلب: ۸۷۵۷۵۲
لینک کوتاه کپی شد
ارتقا سطح ایمنی تردد در محورهای مواصلاتی استان کردستان در اولویت قرار دارد

شهرام ملکی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کردستان در جلسه تعیین تکلیف نقاط حادثه خیز برون شهری استان در محل دفتر معاون عمرانی استانداری با بیان این مطلب اظهار داشت: به منظور ارتقا سطح ایمنی تردد در محورهای مواصلاتی به ویژه در محدوده کارگاههای راهسازی در سطح استان رعایت نکات ایمنی و ترافیکی با هدف تسهیل در تردد و جلوگیری از بروز هرگونه حادثه رانندگی در اولویت قرار دارد.

وی افزود: تسریع در روند اجرای طرح های راهسازی باید با جدیت پیگیری شده و هر چه سریعتر با تعیین پیمانکاران توانمند روند انجام این پروژه ها را تسریع بخشید.

ملکی خاطر نشان کرد: در حال حاضر در بسیاری از مسیرهای ارتباطی استان کارگاههای راهسازی فعال بوده و امید است با این روند در آینده نزدیک شاهد اتمام این طرحها و توسعه همه جانبه محورهای مواصلاتی استان باشیم.

وی ابراز داشت: در بحث راههای مواصلاتی روستایی نیز اقدامات مناسبی در حال انجام است و در این رابطه به منظور تسهیل در عبور و مرور وسایل نقلیه کشاورزی، احشام و تسهیل در تردد روستاییان واقع در حریم راههای استان تدابیر مورد نیاز برای تعریض و احداث زیر گذر ها و رو گذرها محورهای روستایی پیش بینی شده است.

ملکی در پایان گفت: در چند سال اخیر توسعه راهها و محورهای مواصلاتی استان با شتاب مناسبی در دست اقدام است که در صورت خاتمه یافتن این طرح ها تاثیرات فراوانی بر روند توسعه پایدار استان خواهد داشت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار