3500 خانوار کمیته امداد ری بسته حمایتی دریافت کردند

شهرری(پانا)- رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان ری گفت: سه هزار و 500 خانوار تحت پوشش کمیته امداد در این شهرستان با حمایت کارت مددجویی‌، بسته حمایتی را دریافت کردند.

کد مطلب: ۸۷۵۷۳۵
لینک کوتاه کپی شد
3500 خانوار کمیته امداد ری بسته حمایتی دریافت کردند

یدالله صفری اظهار داشت: کارت های عابر بانک مددجویان در فروشگاه های زنجیره ای شارژ می شود تا آنها بتوانند اقلام مورد نیاز خود را تهیه کنند.
وی به کالاهای مورد هدف در بسته های حمایتی اشاره کرد و افزود: کالاهای این طرح شامل مواد غذایی همچون گوشت قرمز، مرغ، برنج، حبوبات، روغن و سایر مواد خوراکی مورد نیاز خانوارها است.
صفری عنوان کرد: ارزش مادی بسته های حمایتی برای خانوارهای تک نفره یک میلیون ریال، 2 نفره یک میلیون و 500 هزار ریال، سه نفره 2 میلیون ریال، چهار نفره 2 میلیون و 500 هزار ریال و پنج نفر و بیشتر سه میلیون ریال است که به کارت یارانه مددجویان واریز می شود.
وی خاطر نشان کرد: با توجه به وضعیت اقتصادی مردم، توزیع بسته های حمایتی دولت نقش و تاثیر مثبتی در معیشت قشر نیازمند جامعه دارد و می تواند بخشی از نیازهای آنها را مرتفع کند.
رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان ری به امضای تفاهم نامه میان کمیته امداد این شهرستان با خیریه ها اشاره کرد و افزود: با توجه به اهداف مشترک کمیته امداد و خیریه ها در راستای هم افزایی در ارائه خدمات تفاهم نامه ای بین کمیته امداد این شهرستان با 9 خیریه دارای مجوز منعقد شده است تا به این طریق بتوانند خدمات بیشتری را به جامعه هدف خود ارائه دهند.
بیش از 6 هزار و 50 نفر در قالب سه هزار و 500 خانوار تحت پوشش کمیته امداد شهرستان ری هستند که دو هزار و 50 نفر از این تعداد را زنان سرپرست خانوار تشکیل می دهند.
شهرستان ری (به مرکزیت شهرری) با جمعیتی بیش از یک میلیون و 400 هزار نفر در جنوب استان تهران واقع شده که دارای پنج شهر شهرری، باقرشهر، کهریزک، قیامدشت و حسن آباد است.

/خبرنگار:جوادتلطفی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار