مدیر روابط عمومی دفتر مجمع نمایندگان در ری خبر داد:

  تجهیز و بازسازی پایگاه  بهداشت و درمان شهید جمالی  

شهرری(پانا) - مدیر روابط عمومی دفتر  مجمع نمایندگان در شهرستان ری از تجهیز و بازسازی پایگاه بهداشت و درمان شهید جمالی محله تقی آباد در دو ماه آتی خبر داد.

کد مطلب: ۸۷۵۷۲۹
لینک کوتاه کپی شد
  تجهیز و بازسازی پایگاه  بهداشت و درمان شهید جمالی  

سعید علیخانی مدیر روابط عمومی دفتر مجمع نمایندگان شهرستان ری در جمع خبرنگاران گفت: با توجه به درخواست مردم محله تقی آباد در جلسه مجمع امید نمایندگان تهران جهت بازگشایی مجدد درمانگاه شهید جمالی این محل پیگیر رفع این مشکل شدیم.

علیخانی افزود: در هفته های گذشته بازدیدی بهمراه سیاوشی نماینده مجلس و تاجیک رئیس شبکه بهداشت و درمان همراه با اعضای مجمع نمایندگان در ری بعمل آمد که مشکلات بهداشت و درمان محله عنوان ودر دستور کار مجمع نمایندگان و شبکه بهداشت ری قرار گرفت.

وی افزود: بر اساس قانون برای استقرار یک مرکز درمان و بهداشتی باید آمار جمعیت محله تا 10 هزار نفر اعلام شود که این مورد در محله تقی آباد صادق نبود.

مدیر روابط عمومی دفتر مجمع نمایندگان شهرستان ری ادامه داد: صبح امروز پیرو بازدید بعمل آمده جلسه ای در مجمع نمایندگان این شهرستان برگزار شد که پس از بررسی آمارهای ارائه شده در سال 95 توسط فرمانداری ویژه ری و شهرداری منطقه 20، جمعیت 12 هزار و 736 نفره این محل به تصویب رسید.

علیخانی در ادامه خبر داد: براساس آمار اعلام شده امروز و پیگیری های دکتر علیجانی نماینده مجلس راه اندازی مجدد درمانگاه شهید جمالی در یک رده پایین تر با عنوان پایگاه بهداشت و درمان در محله تقی آباد میسر شد.

وی در پایان متذکر شد: مصوبات جلسه امروز نیز بر این اساس بود که در صورتیکه بخش خصوصی مایل به همکاری در این پایگاه باشد دانشگاه علوم پزشکی ایران با در اختیار گذاشتن فضایی مناسب همراه خواهد شد و شایان ذکر است رئیس شبکه بهداشت و درمان ری مسوول پیگیری و بازگشایی تا حداکثر دو ماه آینده شد.

/خبرنگار: نغمه مختاری/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار