بر پایی اردوی نشاط و سلامت ویژه خانواده ایثارگران در البرز

البرز (پانا) - اردوی فرهنگی، آموزشی و تفریحی با عنوان «نشاط و سلامت» ویژه همسران شهدا و همسران جانبازان هفتاد درصد از سراسر کشور، در مجتمع فرهنگی ورزشی ایثارشهرستان ساوجبلاغ برگزار شد.

کد مطلب: ۸۷۵۶۸۶
لینک کوتاه کپی شد
بر پایی اردوی نشاط و سلامت ویژه خانواده ایثارگران در البرز

معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور با اشاره به تاکید رییس این بنیاد بر برگزاری نشست های چهره به چهره برای خانواده شهدا و جانبازان گفت: تلاش می کینم با برگزاری این نشست ها از مشکلاتی که جامعه معزز شهدا دارند با خبر شویم و نسبت به رفع آنها اقدام کنیم

حجت الاسلام محمد حسن کاویانی راد افزود: بخشی از مشکلات که قانون اجازه می دهد و اختیارات و تمکن های سیستم اجازه می دهد حتما تحقق خواهد یافت و مشکلاتی که رفع آن از عهده ما خارج است را بدون تعارف به خانواده ها می گوییم

معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور گفت: خبر خوبی است که چهل سال از انقلاب گذشته است و امروز شاهد حضور با شکوه خانواده شهدا با نشاط وسلامتی هستیم.

مدیرکل اردوی ورزشی بنیاد شهید هم با اشاره به نقش بارز و ارزشمند همسران شهدا و جانبازان در عرصه ایثار و شهادت اذعان داشت: همسران شهدا و جانبازان اسطوره‌های صبر و استقامت هستند که در طول دفاع مقدس و زندگی بعد از زمان جنگ مسئولیت خطیری بر عهده داشتند.

حسینی گفت: این اردو از یازدهم تا چهاردهم آذر ماه با حضور همسران خانواده شهدا و جانبازان بالای 70 درصد ادامه خواهد داشت.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان هم داشتن روحیه‌ بسیجی را یکی از نیازهای خادمان شهدا برای خدمات‌دهی به همسران معظم شهدا و جانبازان دانست و گفت: وحدت، همدلی و خستگی‌ناپذیری ازجمله نیازهای یک خدمتگزار خانواده‌های شهدا و ایثارگران است تا بتواند خدمتی خوب و هدفمند ارائه دهد.

ابراهیم طاهرنژاد با بیان اینکه شهدا با نگاه و دعای خیر خود پشتیبان ما در راه خدمت به جامعه‌ هدف هستند، گفت: خادمی خانواده‌های شهدا و ایثارگران افتخار است. شهدا نیز ایستادگی در پای آرمان ها را در کوران انقلاب و بدون هیچ‌گونه درس و دانشگاهی تجربه کردند.

در این اردوی سه ‌روزه که با حضور سیصد نفر از همسران شهدا و جانبازان هفتاد درصد از سراسر کشور برگزار شده است برنامه‌های متنوع و مفرحی ازجمله ورزشی، فرهنگی، پایش سلامت و خدمات درمانی و برپایی بازارچه‌ های سنتی پیش بینی شده است

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار