مسئول دارالقرآن ارتش جمهوری اسلامی ایران:

مسابقات قرآنی کارکنان نیروی زمینی ارتش در اردبیل آغاز به کار کرد

اردبیل (پانا) - مسئول دارالقرآن ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: مسابقات قرآنی کارکنان نیروی زمینی ارتش در اردبیل تا روز ۱۴ آذرماه ادامه خواهد داشت.

کد مطلب: ۸۷۵۵۵۸
لینک کوتاه کپی شد
مسابقات قرآنی کارکنان نیروی زمینی ارتش در اردبیل آغاز به کار کرد

محمدرضا کشتگر در جریان آغاز مسابقات سراسری قرآن کریم کارکنان نیروی زمینی ارتش در اردبیل اظهار داشت: سی و هشتمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم کارکنان نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران با حضور شرکت‌کنندگان از استان‌های مختلف کشور امروز در اردبیل آغاز به کار کرد .

وی با اشاره به حضور 280 نفر در این دوره از مسابقات بیان کرد: منتخبان دو دوره مقدماتی و منطقه‌ای در این دوره از مسابقات حضور یافته و به رقابت با یکدیگر خواهند پرداخت که این افراد از بین بیش از پنج هزار شرکت‌کننده در مراحل قبلی این مسابقت توانسته‌اند به مرحله سراسری دست یابند .

مسئول دارالقرآن ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: این مسابقات تا چهاردهم آذرماه ادامه خواهد داشت و نفرات برتر این دوره از مسابقات در آئین اختتامیه که روز چهارشنبه برگزار می‌شود، معرفی خواهند شد .

کشتگر با بیان اینکه این دوره از مسابقات در دو سطح دیپلم به پایین و دیپلم به بالا برگزار می‌شود، افزود: نفرات حاضر در سی و هشتمین دوره مسابقات سراسری قرآن ارتش در رشته‌های حفظ یک، پنج، 10، 15، 20، 25 جزء و حفظ کل قرآن، قرائت و ترتیل، اذان و مفاهیم در دو بخش جداگانه کارکنان پایور و وظیفه باهم به رقابت می‌پردازند .

مسئول دارالقرآن ارتش جمهوری اسلامی ایران با اشاره به جوایز در نظر گرفته شده برای منتخبان این دوره از رقابت‌های قرآنی تصریح کرد: در کنار ارائه پاداش‌ها و جوایز نقدی برای کارکنان وظیفه منتخب در این دوره از رقابت‌ها مرخصی تشویقی نیز ارائه می‌شود .

وی اظهار کرد:‌ منتخبان این دوره از مسابقات در واقع قهرمانان قرآنی نیروی زمینی ارتش محسوب می‌شوند که در دوم دی‌ماه امسال در مرحله نهایی مسابقات با نفرات برتر سایر ادارات به رقابت خواهند پرداخت که این دوره از مسابقات به میزبانی ارتش جمهوری اسلامی ایران برگزار خواهد شد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار