از سوی شورای فرهنگ عمومی ری:

18 تا 23 آذرماه هفته فرهنگی ری نام گرفت

شهرری(پانا) - 18 تا 23 آذرماه همزمان با میلاد با سعادت حضرت عبدالعظیم(ع) از سوی شورای فرهنگ عمومی این شهرستان به عنوان هفته فرهنگی ری نامگذاری شد.

کد مطلب: ۸۷۵۴۴۱
لینک کوتاه کپی شد
18 تا 23 آذرماه هفته فرهنگی ری نام گرفت

در نشست هماهنگی ستاد هفته بزرگداشت ولادت حضرت عبدالعظیم(ع) که با حضور تولیت آستان مقدس حضرت عبدالعظیم(ع)، هدایت اله جمالی پور فرماندار ویژه شهرستان ری و جمعی از مسئولان شهرستانی در حرم عبدالعظیم(ع) برگزارشد؛ مقرر شد تا از فرصت این هفته برای معرفی ظرفیت های مذهبی و تاریخی ری بهره برداری شود.

فرماندار ری در این نشست اظهار داشت: این هفته فرصت مناسبی است تا دستگاه ها فرهنگی شهرستان با محوریت حرم عبدالعظیم(ع) ظرفیت های و پتانسیل های موجود را در جهت توسعه شهرستان شناسایی کنند و به کار گیرند.

هدایت الله جمالی پور وجود حرم عبدالعظیم(ع) و هفته میلاد ایشان را ظرفیت بزرگ فرهنگی برای شناساندن شهرری به جهانیان عنوان کرد و افزود: ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی، میراث فرهنگی، تبلیغات اسلامی، شهرداری منطقه 20 و حرم عبدالعظیم(ع) باید با همکاری و هم افزایی بیشتر سعی در شناساندن شخصیت های مدفن در ری، مراکزی تاریخی و مذهبی این شهر به مردم داشته باشند.

وی تاکید کرد: دانشگاه ها در هفته فرهنگی ری باید با برگزاری همایش های علمی در حوزه های مختلف از جمله تاریخ و بررسی زندگی شخصیت های ملی و مذهبی مدفون در ری سعی کنند مردم به ویژه جوانان را با شهرری و آثار آن آشنا نمایند.

/خبرنگار: شیدا مشهور/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار