دانش آموزان قدس به اردوی راهیان نور اعزام شدند

شهرقدس (پانا) - مراسم اعزام کاروان راهیان نور دانش آموزی در حسینه گلزار شهدا شهر قدس با حضورفرماندار، امام جمعه، مدیر آموزش و پرورش وجانشین فرماندهی سپاه پاسداران منطقه برگزار شد.

کد مطلب: ۸۷۵۳۵۲
لینک کوتاه کپی شد
دانش آموزان قدس به اردوی راهیان نور اعزام شدند

کاروان 440 نفری راهیان نور دانش آموزان دختر قدس به مناطق عملیاتی جنوب اعزام شدند.

در این مراسم، علی اصغر ناصر بخت فرماندار شهر قدس در سخنانی اظهار داشت : بهترین فرزندان این مرز و بوم راه شهادت را طی کردند تا از شرف و عزت و سربلندی مرز های اعتقادی و مرز های جغرافیایی این سرزمین دفاع کنند .

وی در ادامه گفت: دو کوهه جایی که به هنگام شب در آنجا استقرار خواهید یافت، آوردگاه استقرار بهترین جوانان این سرزمین برای پرکشیدن به جنت الماوی می باشدو لذا کسانی که در دو کوهه مستقر میشوند با کسب معرفت فضای معنوی حاکم در آنجا را درک می کنند.

ناصر بخت افزود: هویزه که در جنوب کشور قرار دارد اوج غم و اندوهی است که قبل از آزاد سازی منطقه عملیاتی شلمچه شهیدان و آزادگانی چون شهید داوود عسگری و شهدای غواص را فدا کرد وهمچنین شهیدان بسیاری با آب اروند رود وضو گرفته اند که نماز بعدی از راه نرسد چرا که ما نیز در این راه شهید شده باشیم .

فرماندار قدس تصریح کرد: امروز ما به سرزمینی پای خواهیم گذاشت که در نزد خداوند متعال مقدس بوده و از حرمت فراوانی برخوردار می باشد چراکه ما نیز باید به این حرمت خدایی توجه کنیم لیکن مردمان و جوانان بسیاری خون خود را فدا کرده و به شهادت رسیده اند تا امروزه این سرزمین استوار باشد و به اهداف خویش دست یابد.

شایان ذکر است ،در ادامه مراسم دانش آموزان پس از دریافت بسته های فرهنگی با بدرقه مسئولین شهرستانی به سمت مناطق عملیاتی جنوب اعزام شدند.

/خبرنگار:پردیس سهیلی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار