بیش از 122 میلیارد ریال وام اشتغال در ری پرداخت شد

شهرری(پانا) - رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان ری گفت: 122 میلیارد و 960 میلیون ریال وام اشتغال از طریق سامانه کارا از ابتدای سالجاری تاکنون در این شهرستان پرداخت شد.

کد مطلب: ۸۷۵۰۶۹
لینک کوتاه کپی شد
بیش از 122 میلیارد ریال وام اشتغال در ری پرداخت شد

حمید رضا داداشی اظهار داشت: بیشتر طرح های ثبت شده در سامانه کارا در حوزه کشاورزی شامل 25 میلیارد ریال برای احداث گلخانه، 26 میلیارد و 500 میلیون ریال برای احداث سردخانه و مابقی در حوزه توسعه دامداری پرداخت شده است.

وی تصریح کرد: در این زمینه 60 نفر به صورت مستقیم و 86 نفر نیز به صورت غیر مستقیم صاحب شغل پایدار شدند.

داداشی در ادامه با بیان اینکه 40 میلیارد و 460 میلیون ریال از تسهیلات سامانه کارا در حوزه راه اندازی و توسعه بخش صنعت و معدن پرداخت شده است، عنوان کرد: چهار کارگاه تولید پوشاک و یک کارگاه جوراب بافی تسهیلات این بخش را دریافت کرده اند.

وی یادآور شد: 155 نفر به صورت مستقیم و 145 نفر به صورت غیر مستقیم در حوزه صنعت ری صاحب شغل شدند.

داداشی تصریح کرد: همچنین در این مدت 44 طرح ثبت شده در سامانه کارا به بانک های عامل معرفی شده که در صورت تامین ضمانت نامه ها، 622 میلیارد و 56 میلیون ریال تسهیلات پرداخت می شود.

وی افزود: 44 طرح برای دریافت وام فراگیر اشتغال به بانک های عامل معرفی و از این تعداد 9 طرح موفق به دریافت تسهیلات شدند.

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان ری گفت: اکثر صاحبان طرح های سامانه کار پس از تایید و معرفی به بانک به خاطر نداشتن ضمانت نامه معتبر از ادامه روند کار انصراف داده اند.

شهرستان ری (به مرکزیت شهرری) با جمعیتی بیش از 860 هزار نفر از مهمترین شهرستان مذهبی و سیاسی استان تهران است که دارای چهار شهر شهرری، باقرشهر، کهریزک و حسن آباد و چهار بخش مرکزی، کهریزک، فشاپویه، خاوران و قلعه نو است.

10 هزار واحد صنعتی و صنفی در شهرستان ری فعالیت می کنند

/خبرنگار:جوادتلطفی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار