اعزام تیم های نشت یابی شرکت گاز استان همدان به مناطق زلزله زده کرمانشاه

همدان (پانا) - زلزله 6.4 ریشتری یکشنبه شب چهارم آذر حوالی سرپل ذهاب، بیشتر شهرستان های استان کرمانشاه را به شدت لرزاند.

کد مطلب: ۸۷۵۰۶۳
لینک کوتاه کپی شد
اعزام تیم های نشت یابی شرکت گاز استان همدان به مناطق زلزله زده کرمانشاه

این بزرگترین پس‌لرزه بعد از زلزله یک‌شنبه شب 21 آبان‌ سال گذشته بود که 31 ثانیه به طول انجامید. شواهد حاکی از آن است زلزله‌های مشابه به زلزله چهارم آذر کرمانشاه در طول تاریخ در ایران یک شهر را ویران کرده که در این زمینه می‌توان به عنوان نمونه به زلزله 6.4 ریشتری اهر و ورزقان اشاره کرد که 306 فوتی، 500 زخمی و 18 هزار و 500 واحد تخریبی بر جای گذاشت و یا می‌توان با یادآوری زلزله 6.6 ریشتری بم از کشته شدن 30 هزار نفر، مصدومیت 36 هزار نفر و تخریب 20 هزار واحد نام برد. اما خوشبختانه به مدد نوسازی مطلوب خانه‌های تخریب‌شده، در زلزله امسال تلفات جانی نداشتیم یکی از دستگاه‌های خدمت‌رسان پس از زلزله شرکت گاز است که با حضور و مدیریت شبکه انتقال گاز از بسیاری حوادث و آسیب‌های احتمالی جلوگیری می‌کند. در زلزله اخیر کرمانشاه نیز گروه‌های نشت‌یاب از سوی شرکت گاز استان همدان به مناطق زلزله زده اعزام شدند.

پس از وقوع زلزله در غرب کشور، شرکت گاز استان همدان با اعزام هفت تیم نشت‌یابی و یک دستگاه خودروی سنگین تحت عنوان خودروی بحران با تمام امکانات و تجهیزات حضور داشته است.

در تاریخ پنجم آذر امسال و در همان ساعات اولیه وقوع زلزله تیم‌های نشت‌یابی شرکت گاز استان همدان که در مجموع 16 نفر بوده‌اند به همراه یک دستگاه خودرو تجهیزات در منطقه گیلانغرب حاضر شدند تا نشتی‌های احتمالی بر اثر وقوع زلزله را شناسایی کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار