اجرای طرح المپیاد ورزشی درون مدرسه ای باعث ایجاد نشاط و پویایی دانش آموزان می شود

مشهد(پانا)- کارشناس مسئول تربیت بدنی ناحیه 6 گفت: این طرح در اکثر مدارس ناحیه 6 در حال اجراست که باعث پویایی وطراوت و سرزندگی دانش آموزان در آموزشگاه ها می شود .

کد مطلب: ۸۷۵۰۲۴
لینک کوتاه کپی شد
اجرای طرح المپیاد ورزشی درون مدرسه ای باعث ایجاد نشاط و پویایی دانش آموزان می شود

مهدی علی نژاد، کارشناس مسئول تربیت بدنی ناحیه 6 درگفت وگو اختصاصی باخبرنگار پانا گفت: طرح المپیاد درون مدرسه ای ازجمله طرح های بسیار خوبی است که مهرزاد حمیدی، معاون وزارت آموزش وپرورش این طرح رادر آموزشگاه هاپیاده کرده است.

علی نژاد افزود: این طرح باعث پویایی،طراوت وسرزندگی دانش آموزان درآموزشگاه ها می شود.

وی گفت: بچه ها با تشکیل تیم های ورزشی مختلف و رقابت دریک فضای درون آموزشگاهی یک فضای بسیارخوب را درکنار یکدیگر بصورت رفاقتی- رقابتی تجربه می کنند.

کارشناس مسئول تربیت بدنی ناحیه 6 گفت: این کار به آماده سازی تیم های آموزشگاهی برای شرکت درمسابقات درمسابقات ناحیه کمک می کند.

وی افزود: که درواقع بازخود این نواحی می توانند درمسابقات استان بصورت خیلی چشمگیری باعث رشدو نمو ورزش و قهرمانی ناحیه شود.

علی نژاد گفت: یکی از اهداف سندچشم انداز تحول بنیادی آموزش و پرورش بحث تعلیم و تربیت تمام ساعت زیستی و بدنی است.

وی اظهار کرد: درواقع المپیاد ورزشی درون مدرسه ای با این شکل اجرا سر زندگی بین بچه ها و اجرایی شدن آن به وسیله بچه هاباعث ایجاد تعاون، همکاری و ایجاد حس رقابت بین بچه ها می شودکه درس های بسیارخوبی برای زندگی به آنها می آموزد.

علی نژاد درپایان اعلام کرد: باتوجه به اینکه این پنجمین دوره اجرای طرح المپیاد ورزشی درون مدرسه ای است و باتوجه به گزارشی که نواحی به استان و استان به وزارت خانه داده است؛ این طرح، طرح بسیار موفقیت آمیز بوده که باعث ایجاد طراوت، شادابی بین دانش آموزان مخصوصاً دانش آموزان متوسطه دوره دوم بوده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار