رئیس مهندسی فرآورده های نفتی شرکت پخش تاکید کرد:

هیچ گونه افزودنی و مکمل بنزین مورد تائید شرکت پخش نیست

خبرگزاری پانا: رییس مهندسی فرآورده های نفتی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی اعلام کرد: هیچ گونه ماده افزودنی برای فرآورده های نفتی همچون مکمل های بنزین، مورد تایید شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی نیست.

کد مطلب: ۸۷۴۸۰
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران، محسن اسکندری با اشاره به این که در برخی از جایگاه های اختصاصی عرضه سوخت، مکمل های بنزین به مردم معرفی و عرضه می شود، گفت: تمام فرآورده های نفتی تولیدی شرکت های پالایشی بر اساس استانداردهای شرکت ملی پالایش و پخش تولید و با نظارت اداره کل نظارت وزارت نفت به شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی تحویل داده می شود که این شرکت نیز، با تجهیزات تخصصی موجود در انبارهای خود، فرآورده های نفتی را پس از آنالیز و تایید کنترل کیفیت آن ها بر اساس استانداردهای یادشده، به بازار عرضه می کند.

وی افزود: در صورتی که فرآورده ای به هر دلیل مورد تایید قرار نگیرد، با امکانات و تاسیسات موجود در انبارهای شرکت ملی پخش، اصلاحات مورد نظر انجام شده و فرآورده منطبق با استاندارد به بازار عرضه می شود.

اسکندری با تاکید بر این که فرآورده های بنزین (معمولی و سوپر) که توسط شرکت ملی پخش عرضه می شوند، نیاز به هیچ گونه مکملی ندارند، گفت: مسئولیت استفاده از مکمل های بنزین و عوارض ناشی از آن ها بر عهده شرکت های سازنده این نوع ترکیبات است و شرکت ملی پخش هیچ گونه مسئولیتی در این زمینه ندارد و پاسخگو نخواهد بود.

وی تصریح کرد: سازمان ها و شرکت هایی که مکمل های بنزین را تولید می کنند، لازم است ابتدا تاییدیه محصول خود از سازمان ملی استاندارد ایران و سایر سازمان های ذیربط دریافت کرده و سپس نسبت به عرضه آن اقدام کنند.

رییس مهندسی فرآورده های نفتی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی با اشاره به این که نصب هر گونه وسیله اضافی بر روی خودروها فقط به شرکت های سازنده خودرو مربوط می شود، تاکید کرد: اظهار نظر در مورد کاهش مصرف سوخت این گونه خودروها در حیطه اختیارات این شرکت نیست و شرکت های خودروساز باید پاسخگوی این مطالب باشند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار