بسیج دانش آموزی آموزش و پرورش لرستان بعنوان موفق‌ترین رده ی بسیج معرفی شد

خرم آباد ( پانا ) - بسیج دانش آموزی آموزش و پرورش لرستان به عنوان موفق ترین رده بسیج ستاد حضرت ابوالفضل (ع) معرفی شد و لوح افتخار سازمانی توسط فرمانده بسیج محلات سرهنگ حسینی به مدیر کل آموزش و پرورش لرستان اهدا ء شد.

کد مطلب: ۸۷۴۷۴۱
لینک کوتاه کپی شد
بسیج دانش آموزی آموزش و پرورش لرستان بعنوان موفق‌ترین رده ی بسیج معرفی شد

معاونت پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان در این مراسم گفت : جشنواره مالک اشتر هر ساله با هدف معرفی رده ها و سازمان های موفق بسیج پس از ارزیابی‌های دبیرخانه جشنواره در سپاه حضرت ابوالفضل (ع)استان لرستان انجام شده و مورد ارزیابی قرار می‌گیرد .
اسد ا.. عباس زاده ،معرفی برترین و موفق ترین رده های بسیج به صورت سالانه با انگیزه ایجاد رقابت و الگوسازی بین رده ها را از اهداف این جشنواره عنوان کرد و افزود :نوآوری در اجرای برنامه‌ها چابکی ،نگاههای بلند مدت و الگوهای جهادی از ملاکهای انتخاب رده‌های برتر این جشنواره بوده است .

عباس زاده تصریح کرد : خوشبختانه بسیج دانش آموزی استان لرستان توانسته است در زمینه های فوق به طور موفق عمل کند و مقام برتر این جشنواره را به خود اختصاص دهد .
وی این موفقیت را مرهون تلاش و زحمات مجدانه سازمان بسیج دانش آموزی و همت مدیران و بسیجیان سرافراز دانست و افزود : بی‌شک همدلی و همزبانی تمامی مجموعه در کسب این موفقیت اثربخش بوده است .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار