ورزش همدان باید بین المللی شود/4 استخر در دهه فجر به بهره برداری می رسد

همدان (پانا) - نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به فرهنگ و جغرافیای خاص استان همدان گفت: انتظار می رود با توجه به زیر ساخت های مناسب موقعیت ورزش استان با حضور تیم های بزرگ و مسابقات ملی و بین المللی ارتقاء یابد و ورزش همدان بین المللی شود.

کد مطلب: ۸۷۴۷۰۸
لینک کوتاه کپی شد
ورزش همدان باید بین المللی شود/4 استخر در دهه فجر به بهره برداری می رسد

حمیدرضا حاجی بابایی در مراسم تجلیل از پیشکسوتان ورزش استان همدان ، اظهار کرد: برنامه ششم توسعه با توجه ویژه به ورزش بدون تردید باعث توسعه زیر ساخت ها و تقویت هیات های ورزشی شد.
وی بیان کرد: هم اکنون زیر ساخت های خوبی در ورزش استان ایجاد شده و در سخت افزاری مشکلی نداریم و می توانیم امروز ادعا کنیم در آینده می توانیم میزبان بازیهای آسیایی باشیم.
نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی افزود: در دهه فجر امسال 4 استخر بانوان همدان، دو استخر فرهنگیان و استخر بانوان مریانج که همگی از پروژه های ملی محسوب می شوند افتتاح و به بهره برداری می رسند.
حاجی بابایی با اشاره به فرهنگ و جغرافیای خاص استان همدان گفت: انتظار می رود با توجه به زیر ساخت های مناسب موقعیت ورزش استان با حضور تیم های بزرگ و مسابقات ملی و بین المللی ارتقاء یابد و ورزش همدان بین المللی شود.
نماینده همدان با بیان اینکه در کنار زیرساخت ها باید به وضعیت ورزشکاران و هیات های ورزشی پرداخت گفت: بودجه ورزش کشور در دهه گذشته مطابق نیازها نبوده اما با تصویب قانون 27 درصد ارزش افزوده شرایط ورزش کشور بهتر شد.
وی با بیان اینکه قهرمانان نمی میرند، گفت: برای ساخت زورخانه بین المللی همدان فرزند پهلوان بکتاشی مبلغ ده میلیارد ریال کمک کرد تا نشان دهد پهلوانان و قهرمانان اگر در قید حید هم نباشد باز هم خانواده ها آنها به کمک ورزش می آیند.
وی با اشاره به وضعیت بازنشستگان گفت: کار دولت و مجلس برای بازنشستگان معقول نیست و از دولت می خواهم حقوق های بازنشستگان را طبق مصوبه دولت متناسب سازی کند.
در پایان این مراسم با اهدای لوح سپاس از پیشکسوتان ورزش استان همدان تجلیل شد.
حمیدرضا حاجی بابایی در پایان در خصوص تیم پاس همدان افزود: این تیم به دلیل اتفاق های ناگوار سقوط های تلخی را در یک دهه گذشته داشته است اما تمام شدنی نیست و می توان با تلاش و حمایت بیشتر بازهم شاهد بازگشت آن به صف اول فوتبال کشور باشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار