منتخب مناظره های دانشجویی در آذربایجان غربی مشخص شد

ارومیه(پانا)-رییس دانشگاه جامع علمی کاربردی آذربایجان غربی گفت: مسابقات استانی مناظره های دانشجویی دانشگاه علمی کاربری آذربایجان غربی با معرفی تیم برتر پایان یافت.

کد مطلب: ۸۷۴۴۰۳
لینک کوتاه کپی شد
منتخب مناظره های دانشجویی در آذربایجان غربی مشخص شد

حسن رسولی صدقیان بیان کرد: در دومین دوره مرحله استانی مناظره های دانشجویی مراکز علمی و کاربردی، تیم مرکز فرهنگ و هنر توانست برای دومین سال متوالی به مقام برتر دست یابد.


وی با بیان اینکه تیم نخست این دوره از مسابقات به مرحله کشوری راه می یابد، افزود: 16 تیم دانشجویی در این دوره از مسابقات حضور داشتند.


رییس دانشگاه جامع علمی کاربردی آذربایجان غربی با بیان اینکه دومین مرحله استانی مناظره های دانشجویی مراکز علمی و کاربردی آذربایجان غربی با 84 عنوان گذاره و با محوریت مهارت، کارآفرینی و اشتغال برگزار شد، اضافه کرد: مرحله کشوری این مسابقات در آذر سال جاری و در استان یزد برگزار می شود.


وی با بیان اینکه تداوم برگزاری مسابقات مناظره های دانشجویی به ایجاد فضای آزاداندیشی در دانشگاه منجر می شود و فرهنگ گفت و گو را تقویت می کند، گفت: رشد علمی و توسعه پایدار، تقویت مهارت های گفت و گو و شکل گیری اندیشه های نو و خلاق از دستاوردهای مهم مناظره های دانشجویی است.


وی ادامه داد: لازم است که با رعایت اصول، در حوزه‌های مختلف بحث و گفت و گو داشته باشیم زیرا در تمامی کشورها مدیران تلاش می کنند با گفت و گو میان نخبگان سیاسی به یک نقطه نظر مشترک دست یابند.


گفت ‌و گو و مناظره های دانشجویی از سال 1387 در داخل مجموعه سازمان دانشجویان جهاددانشگاهی شکل گرفت و در سال‌های 1389و 1390 کارهای مطالعاتی در این زمینه انجام شد؛ هدف از انجام مطالعه ها این بود که یک مدل بومی‌ سازی ایرانی - اسلامی برای مسابقات مناظره های دانشجویی تعریف شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار