نمایشگاه گرافیک اعظم السادات سیادت در نگارخانه بهمن

تهران (پانا) - نمایشگاه انفرادی آثار گرافیکی اعظم السادات سیادت عصر روز سه شنبه (6 آذر) در نگارخانه فرهنگسرای بهمن گشایش یافت.

کد مطلب: ۸۷۴۳۳۵
لینک کوتاه کپی شد
نمایشگاه گرافیک اعظم السادات سیادت در نگارخانه بهمن

به گزارش روابط عمومی فرهنگسرای بهمن، در این نمایشگاه که تا سیزدهم همین ماه ادامه دارد، 19 اثر هنری در ابعاد مختلف با موضوع تایپو گرافی ضرب المثل های اصیل ایرانی و با رویکرد هنر گرافیک و تنها استفاده از حروف در معرض بازدید عموم قرار دارد.

سیادت متولد 1360 و دارای مدرک کارشناسی گرافیک از دانشگاه کار قزوین و داستان نویس کودک می باشد، ازجمله سوابق وی می توان به 10 سال فعالیت گرافیکی در شرکت های خصوصی و 3 سال تدریس در هنرستان ها اشاره کرد.

همچنین شرکت در جشنواره های بسم الله و تبار محرم و نمایشگاه های انفرادی گالری بهزاد (سال 89)، گروهی نقاشی روی سفال در نگارخانه خانه شیخ هادی (سال 95)، گروهی نقاشی روی سفال نگارخانه بوستان تمدن (سال 97) و نمایشگاه های متنوع دانش آموزی و دانشجویی در کارنامه هنری وی به چشم می خورد.

علاقه مندان برای بازدید از این نمایشگاه گرافیک می توانند از ساعت 10 تا 17 (روزهای اداری) به نگارخانه فرهنگسرای بهمن به نشانی میدان راه آهن، میدان بهمن، خیابان شهید وفایی مراجعه کرده و یا برای اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 55312180 تماس بگیرند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار