مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان در حاشیه برگزاری بیستمین مانور زلزله در اهواز:

آموزش راهی برای کاهش آسیب های ناشی از حوادث طبیعی

اهواز (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان اظهار کرد: دولت به تنهایی توانایی رو به رو شدن با آسیب های ناشی از حوادث غیرمترقبه را ندارد و لازم است تا با ارائه آموزش های عمومی، میزان آگاهی اقشار مختلف جامعه برای مقابله با این آسیب ها افزایش پیدا کند.

کد مطلب: ۸۷۴۲۷۷
لینک کوتاه کپی شد
آموزش راهی برای کاهش آسیب های ناشی از حوادث طبیعی

محمد تقی زاده امروز در حاشیه برگزاری بیستمین مانور سراسری زلزله در اهواز گفت: حضور استاندار خوزستان و تمامی مسئولین استانی در این مراسم نشانه توجه و اهمیت به آموزش های مقابله با حوادث طبیعی در بین دانش آموزان و سایر احاد جامعه است.

وی با اشاره به مشارکت دستگاه های خدماتی و امدادی در اجرای مانور زلزله و ایمنی در اهواز گفت: شهرداری، هلال احمر ، علوم پزشکی، اورژانس و ... حضور فعالی در برگزاری این برنامه داشتند.

تقی زاده در عین حال خاطر نشان کرد: آمادگی دانش آموزان تحت پوشش طرح دادرس از نکات بارز اجرای بیستمین مانور سراسری زلزله در اهواز بود و این امر نشان داد که این دانش آموزان آموزش های لازم را برای مقابله با چنین آسیب هایی دیده اند.

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان اظهار کرد: دولت به تنهایی توانایی رو به رو شدن با آسیب های ناشی از حوادث غیرمترقبه را ندارد و لازم است تا با ارائه آموزش های عمومی، میزان آگاهی اقشار مختلف جامعه را در این خصوص افزایش دهیم تا بتوانیم در مقابله با حوادث طبیعی موفق تر عمل کنیم.

گفتنی است صبح امروز مانور زلزله و ایمنی با شعار «مدرسه ایمن و جامعه تاب آور» در 152 مدرسه استان خوزستان برگزار شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار