انجام مانورها، تاثیر بسزایی در بالا بردن سطح آمادگی دانش آموزان در مقابله با حوادث احتمالی دارد

ارومیه(پانا)-مانور زلزله و ایمنی در مدارس شهرستان میاندوآب، با هدف آموزش به دانش آموزان در مواقع زلزله و حوادث برگزار شد

کد مطلب: ۸۷۴۱۱۹
لینک کوتاه کپی شد
انجام مانورها، تاثیر بسزایی در بالا بردن سطح آمادگی دانش آموزان در مقابله با حوادث احتمالی دارد

ساعتی پیش مانور سراسری زلزله در تمامی مدارس شهرستان بصورت همزمان برگزار گردید. مراسم نمادین این مانور در مدرسه متوسطه دوره دوم امام (ره) با حضور مدیر آموزش پرورش، مسئولستاد بحران فرمانداری،فوریت های پزشکی، نیروهای هلال احمر،مرکز فوریت های آتشنشانی، نیروهای نظامی و انتظامی شهرستان به منظور ایجاد آمادگی در سطح مدارس برگزار شد.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان میاندوآب اظهار داشت: انجام این مانورها تاثیر بسزایی در بالا بردن سطح آمادگی دانش آموزان در مقابله با حوادث احتمالی دارد.

وی هدف از اجرای مانور زلزله را آگاهی بخشی به دانش آموزان و افزایش مهارت های پیشگیری از آسیب های زلزله و بلایای طبیعی دانست و افزود: ارتقای توانمندی دانش آموزان در مقابله با بلایای طبیعی و ایجاد آمادگی برای واکنش‌های صحیح و سریع در برابر زلزله از اهداف برگزاری این مانور است.

مدیر آموزش وپرورش شهرستان، اجرای عملیات پناه گیری و خروج صحیح دانش آموزان از کلاس‌های درس، خودامدادی و امدادرسانی به مصدومان فرضی و اطفای نمادین آتش سوزی را از بخش‌های مختلف این مانور در مدارس این شهرستان ذکر کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار