نتایج تکمیل‌ظرفیت دانشگاه‌های فرهنگیان و شهیدرجایی امروز اعلام می‌شود

تهران (پانا) - سازمان سنجش آموزش کشور از اعلام نتایج مرحله تکمیل‌ظرفیت دانشگاه‌های فرهنگیان و تربیت دبیر شهیدرجایی تا پایان وقت امروز چهارشنبه 7 آذر خبر داد.

کد مطلب: ۸۷۴۱۱۴
لینک کوتاه کپی شد
نتایج تکمیل‌ظرفیت دانشگاه‌های فرهنگیان و شهیدرجایی امروز اعلام می‌شود

براساس اعلام سازمان ‌سنجش ‌آموزش ‌کشور، پذیرفته‌شدگان رشته‌های متمرکز آزمون سراسری سال 97 چنانچه در ردیف ‌معرفی‌شدگان ‌چند برابر ظرفیت هر یک ‌از رشته‌‌های‌ فرهنگیان در مرحله تکمیل ظرفیت قرار بگیرند، در صورتی که برای‌ انجام‌ مراحل‌ مختلف‌ مصاحبه، معاینه یا آزمون عملی رشته‌ یا رشته‌‌های‌ اعلام شده‌، مراجعه ‌کرده و به عنوان پذیرفته‌شده ‌نهایی‌ هر یک از رشته‌های تحصیلی‌ دارای شرایط خاص اعلام‌ قبولی شوند، طبق ضوابط، قبولی‌ قبلی آنان‌ در رشته‌ متمرکز لغو می‌شود و باید در رشته قبولی جدید ثبت‌نام و ادامه تحصیل دهند. امکان بازگشت و ادامه تحصیل این دسته از پذیرفته‌شدگان در رشته قبولی متمرکز قبلی میسر نیست.

داوطلبانی که یک یا چند کدرشته محل در مرحله تکمیل ظرفیت انتخاب کرده‌اند ولی در این مرحله معرفی نشده‌اند، این دسته از داوطلبان یا ضوابط مربوط به پذیرش در این رشته‌ها را دارا نبوده‌اند یا در مقایسه با سایر معرفی‌شدگان حداقل نمره علمی لازم برای معرفی در این مرحله نداشته‌اند.

اسامی پذیرفته‌شدگان نهائی رشته‌های مختلف تحصیلی متمرکز و نیمه متمرکز پردیس‌های دانشگاه فرهنگیان پس از انجام مراحل مصاحبه، معاینه و سایر مراحل گزینش علمی نهایی در دهه دوم دی امسال از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش به اطلاع داوطلبان خواهد رسید.

مرحله مصاحبه از پذیرفته‌شدگان از روز روز شنبه 17 آذر آغاز می‌شود و تا روز سه‌شنبه 27 همین ماه ادامه خواهد داشت.

داوطلبان برای اطلاع از انجام مصاحبه و بررسی صلاحیت‌های عمومی معرفی‌شدگان چندبرابر ظرفیت رشته‌های تحصیلی پردیس‌های دانشگاه فرهنگیان باید به اطلاعیه سازمان سنجش آموزش کشور مراجعه کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار