حضور شش گروه جهادی برای محرومیت زدایی در نقاط محروم پاکدشت

پاکدشت ( پانا)- فرمانده سپاه شهرستان پاکدشت به حضور شش گروه جهادی در این شهرستان اشاره کرد و گفت: در راستای خدمت و کمک به حل مشکلات مردم خدمات گسترده‌ای ارائه شد.

کد مطلب: ۸۷۳۹۶۶
لینک کوتاه کپی شد
حضور شش گروه جهادی برای محرومیت زدایی در نقاط محروم پاکدشت

مجید درویشی فرمانده سپاه شهرستان پاکدشت درباره‌ی حضور گروه های جهادی در راستای خدمت به مردم و کمک به حل مشکلات مردم اظهار داشت: با عنایت به سیاست‌های کلی سپاه و بسیج طی چهار ماهه گذشته در عرصه‌های فرهنگی، عمرانی، آموزشی و درمانی فعالیت‌های بسیاری انجام دادیم.

فرمانده سپاه شهرستان پاکدشت درمورد خدمات درمانی بهداشتی تشریح کرد: در منطقه حصارامیر از مردادماه تا کنون سه مرحله، در رشته‌های تخصصی زنان، مشاوره پزشک عمومی و پایش سلامت و قلب توسط گروه‌های جهادی فعالیت شده است.

وی در همین راستا افزود: به مناسبت هفته بسیج در منطقه فرون آباد خدمات مختلف دندانپزشکی، ویزیت رایگان تخصصی، مشاوره و سایر خدمات پزشکی به 340 نفر مراجعه کننده توسط متخصصین بسیج جامعه پزشکی ارائه گردید.

این مقام مسوول به حضور گروه‌های جهادی طلاب از قم و آستان قدس رضوی اشاره کرد و گفت: با همت این عزیزان در حوزه مشاوره خانواده، فرهنگی و آموزشی ویژه جوانان و نوجوانان همچنین خدمات عمرانی و محرومیت زدایی در شهرستان ارائه شد.

درویشی ادامه داد: گروه جهادی دانشگاه آزاد قیامدشت در محله زینبیه به خدمات فرهنگی، آموزشی و رنگ آمیزی مدارس پرداخته همچنین گروه جهادی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی با حضور در محله غربا طرح غربالگری و پایش سلامت دانش آموزی را اجرا کردند.

درویشی در پایان ضمن تشکر و قدردانی از خدمات گروه‌های جهادی و مسوولین شهرستان پاکدشت افزود: این نهضت همچنان با همت خادمان مردم در سپاه و بسیج ادامه خواهد داشت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار