مشاور عالی فرماندهی ستاد کل نیروهای مسلح: به برکت حضوربسیج بر شوکت انقلاب اسلامی روز به روز افزوده می‌شود

پیشوا (پانا) - اجتماع بزرگ بسیجیان با عنوان «حماسه شکوه مقاومت» با حضور مشاور عالی فرماندهی ستاد کل نیروهای مسلح در پیشوا برگزار شد.

کد مطلب: ۸۷۳۹۲۸
لینک کوتاه کپی شد
مشاور عالی فرماندهی ستاد کل نیروهای مسلح: به برکت حضوربسیج بر شوکت انقلاب اسلامی روز به روز افزوده می‌شود

تالار قرآن آستان مقدس حضرت جعفربن موسی الکاظم علیه‌السلام شهرستان پیشوا شاهدگرامیداشت تشکیل نهاد مقدس بسیج ،میزبان جوانان مومن و انقلابی و بسیجی پیشوا در اجتماع پرشور «حماسه شکوه مقاومت» بود.

نسل چهارمی‌های انقلاب آمده بودند تا آمادگی خود را برای دفاع از کشور زیر لوای بسیج به رخ بدخواهانی بکشند که به انحراف جوانان این مرز و بوم و جدایی آنها از نظام چشم دوخته‌اند و برای رسیدن به آن به هر حربه‌ای که چنگ زدند بی‌فایده بود.

در این مراسم سردار محمود زاده،مشاور عالی فرماندهی ستاد کل نیروهای مسلح طی سخنانی اظهار داشت: انقلاب اسلامی بر اساس ارزش‌های الهی شکل گرفته و دشمنان قوی هم داردواگر فرمان امام خمینی (ره)مبنی برتشکیل بسیج نبود انقلاب هیچ گاه به ۴۰ سالگی نمی رسید.

وی درادامه افزود:بیشترین نقش بسیج در دفاع مقدس نمایان شده و اگر نیرو و تفکر بسیج نبود سپاه و ارتش نمی توانستند دفاع مقدس را اداره کنند.

سردار محمود زاده بیان کرد:عزت اسلامی رو به صعود است وقدرت ابرقدرتها ودر راس آنها امریکا روبه افول است،زیراهسته های بسیج به فرموده امام خمینی (ره) در اقصا نقاط عالم به وجود آمده است.

وی اضافه کرد: بسیج شجره طیبه و لشگر مخلص خداست و انقلاب اسلامی در دنیا باعزت و سربلند است و این عزت اسلامی را به تمام جهان اسلام عرضه می کند.

مشاور عالی فرماندهی کل نیروهای مسلح با اشاره به اینکه در ۲۲ بهمن نود وهفت جشن چهل سالگی انقلاب را برپا می کنیم، خاطر نشان کرد: افتخار بسیج است که امروز با صلابت تمام پشت سر مقام معظم رهبری(مدظله العالی) ایستاده ودنیا را به لرزه در آورده است، به برکت بسیج بر شوکت انقلاب اسلامی روز به روز افزوده می شود.

/خبرنگار:مریم قنبری/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار