فرهنگ بسیجی سرلوحه فعالان جهاد اقتصادی در کشور است

چناران ( پانا)- مدیر عامل شهرک صنعتی چناران گفت: فرهنگ و تفکر بسیجی یکی از الگوهای ملی ما برای موفقیت بوده و سرلوحه فعالان جهاد اقتصادی است.

کد مطلب: ۸۷۳۹۰۷
لینک کوتاه کپی شد
فرهنگ بسیجی سرلوحه فعالان جهاد اقتصادی در کشور است

علی دهقان‌زاده، مدیرعامل شهرک صنعتی چناران در مراسم گرامیداشت هفته بسیج که در محل دفتر شهرک صنعتی چناران برگزار شد اظهار کرد: بسیج یک فرهنگ و تفکر است که امام خمینی (ره) بنیان‌گذار کبیر انقلاب آن را پایه رشد و ترقی جمهوری اسلامی قرارداد. تفکر بسیجی همان‌طور که به پیروزی انقلاب اسلامی ایران کمک کرد می‌تواند در لایحه زندگی مردم عامل رشد و ترقی باشد.

وی ادامه داد: فرهنگ و تفکر بسیجی یکی از الگوهای ملی ما برای موفقیت بوده و سرلوحه فعالان جهاد اقتصادی است. همان‌طور که رزمندگان اسلام توانستند برای رسیدن به قله‌های رفیع آزادگی و استقلال کشور از دست بیگانگان امروز هم بسیج ظرفیت‌های علمی و صنعتی می‌تواند ایران را در جهاد اقتصادی به پیروزی برساند.

دهقان‌زاده تصریح کرد: دولت در شرایط فعلی به پشتوانه صنعتگران انقلابی و با تفکر بسیجی سعی دارد شرایطی فراهم کند تا اقتصاد مقاومتی محقق شود و ما وظیفه‌داریم با عمل به منویات رهبری در این مسیر استقلال اقتصادی و صنعتی کشور گام برداریم.

در ادامه مراسم آذر کیش فرمانده سپاه ناحیه چناران بیان کرد: امروز ایران در تمامی جبهه‌های نبرد حق علیه باطل با استفاده از تفکر بسیجی پیروز میدان بوده است و الگوی تفکر بسیجی را به سایر کشورهای اسلامی صادر کرده است.

آذر کیش عنوان کرد: صنعتگران و فعالان اقتصادی که جهادگرانه برای حفظ تولید و اشتغال در عرصه اقتصاد حضور دارند با تفکر بسیجی می‌توانند بدون خستگی در برابر فشارهای اقتصادی بیگانگان مقاومت کنند.

وی تصریح کرد: دشمنان زمانی که با تفکر بسیجی مواجه می‌شوند هرچند تجهیزات و نیروی انسانی زیادی صرف آسیب به کشورمان می‌کنند بازهم به نتیجه نمی‌رسند و از فریب و مذاکره حرف به میان می‌آورند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار