ساخت مستند زندگی پر افتخارترین بانوی ایرانی در شیراز

شیراز (پانا) - مستند زندگی فردی، اجتماعی و پیروزی های اولین بانوی مدال‌آور ایرانی در مسابقات پارالمپیک و پرافتخارترین بانوی ایرانی در عرصه ی المپیک با عنوان "پرچم دار عفاف" در صدا وسیمای فارس ساخته می‌شود.

کد مطلب: ۸۷۳۸۲۲
لینک کوتاه کپی شد
ساخت مستند زندگی پر افتخارترین بانوی ایرانی در شیراز

مدیرکل صدا و سیما مرکز فارس با بیان اینکه یکی از وظایف رسانه‌، حفظ، صیانت، پاسداشت ارزش‌ها و انتقال آن به نسل‌های بعد است، افزود: پس از دیدار رهبر معظم انقلاب با مدال آوران رقابت‌های پارا آسیایی جاکارتا و تقدیری که از پوشش ساره جوانمردی نخستین بانوی مدال آور ایرانی مسابقات پاراالمپیک، در مراسم افتتاحیه این رقابت‌ها داشتند، صدا و سیمای مرکز فارس تصمیم به ساخت مستندی از زندگی این بانوی ورزشکار گرفت و در دستور کار شورای طرح و برنامه صدا وسیما قرار گرفت.

سید تقی سهرابی ضمن تقدیر از این بانوی ورزشکار شیرازی از آغاز ساخت این مستند با عنوان "پرچمدار عفاف " خبر داد.

وی، ساره جوانمردی را از افتخارات این استان معرفی کرد و گفت: این بانوی ورزشکار علاوه بر کسب مدال طلای رقابتهای جاکارتا و به اهتزار در آوردن پرچم جمهوری اسلامی ایران با صیانت از فرهنگ عفاف و حجاب موجب شادمانی مردم و رهبر معظم انقلاب اسلامی شد.

وی افزود: این مستند که با عنوان پرچمدار عفاف تولید می شود، گوشه هایی از زندگی فردی و اجتماعی و پیروزی های ساره جوانمردی در میادین ورزشی را به تصویر خواهد کشید.

فرمانده سپاه فجر فارس گفت: این بانوی ورزشکار بسیجی علاوه بر کسب دو مدال طلای رقابتهای پارآسیایی جاکارتا، پرچمدار کاروان کشورمان در این رقابتها هم بود.

سردارغیاثی با بیان اینکه ساره جوانمردی در مراسم افتتاحیه رقابت ها با چادر و پوشش کامل اسلامی به عنوان پرچمدار کاروان ورزشی کشورمان حضور یافت، افزود: رهبر معظم انقلاب در دیدار با مدال آوران کاروان ورزشی پاراآسیایی جاکارتا از پوشش این بانوی ورزشکار تقدیر کردند و آن را صیانت از ارزشهای دینی و مذهبی در میادین بین المللی خواندند.

وی ساره جوانمردی را سفیر فرهنگی کشورمان در میادین ورزشی و الگویی تمام عیار برای بانوان ورزشکار اعلام کرد

فرمانده سپاه فجر فارس گفت: انتظار می رفت مسئولان فارس و به ویژه متولیان ورزش استان ، از این بانوی ورزشکار به شایستگی تقدیر و نسبت به الگو سازی و معرفی بیش از پیش وی به نسل امروز اقدام کنند.

ساره جوانمردی که رکورددار جهان در رشته تیراندازیست، ۴۱ مدال برون مرزی در رقابتهای جهانی، قهرمانی جهان، آسیایی و پارالمپیک در کارنامه خود دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار