مدیرکل دفتر فنی استانداری اردبیل:

امسال 20 کیلومتر به بزرگ راه های موجود در استان اردبیل اضافه شد

اردبیل (پانا) - مدیرکل دفتر فنی، امور عمرانی، حمل ونقل و ترافیک استانداری اردبیل گفت : امسال 20 کیلومتر به بزرگ راه های موجود در استان اضافه شده و عملیات اصلاح 10 نقطه حادثه خیز در مناطق مختلف استان آغاز شده است .

کد مطلب: ۸۷۳۷۷۸
لینک کوتاه کپی شد
امسال 20 کیلومتر به بزرگ راه های موجود در استان اردبیل اضافه شد

موسی کنعان پور با بیان این مطلب افزود : اجرای حدود 25 کیلومتر بزرگ راه نیز در مراحل پایانی می باشد که به زودی به اتمام خواهد رسید .

وی با بیان این که کاهش نقاط حادثه خیز موجود در محورهای مواصلاتی منطقه برای ایمن سازی رفت و آمدها از دیگر اقدامات اساسی در دست اجراست ، اضافه کرد : از 25 نقطه حادثه خیز شناسایی شده در اقصی نقاط استان ، عملیات اصلاح 10 نقطه آغاز شده است .

مدیرکل دفتر فنی، امور عمرانی، حمل ونقل و ترافیک استانداری اردبیل در بخش دیگری از سخنان خود ، به اهمیت فرهنگ سازی برای رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی اشاره کرد و گفت : به همین منظور ، اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان به عنوان یکی از دستگاه های مرتبط با این حوزه ، به تهیه تیزرهای کوتاه تلویزیونی و پخش آن ها از صدا و سیما مبادرت کرده است .

کنعان پور تعامل مثبت دستگاه های مربوط را در افزایش و بهبود خدمت رسانی در جاده ها بسیار موثر دانست و افزود : امسال علاوه بر عملیات عمرانی ، اقداماتی نظیر افزایش تابلوهای اخباری و هشداری در جاده ها ، خط کشی میانی و کناری جاده های اصلی و فرعی روستایی و افزایش دو برابری دوربین های ثبت تخلف در راه های استان برای بالا بردن ضریب ایمنی سفرها و حمل و نقل در راه های استان انجام داده ایم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار