برگزاری مراسم بدرقه اردوهای دانش آموزی راهیان نور

تهران (پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران گفت : شهدا جان خود را دادند و بهشت را با جان و دل خریدند ارزشهای دفاع مقدس تمام شدنی نیست  و باید رفتارهای آنان را در سرلوحه کارهایمان قرار دهیم و با رفتن احساس درک همدلانه بیشتری برقرار می کنیم و تاریخ انقلاب شکوهمند اسلامی را مرور خواهیم کرد.

کد مطلب: ۸۷۳۶۸۸
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری مراسم بدرقه اردوهای دانش آموزی راهیان نور

به نقل از اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش شهر تهران، در مراسم بدرقه دانش آموزان راهیان نور که در منطقه 16 برگزار شده بود کریمی معاون پرورشی و فرهنگی شهر تهران اعلام کرد: آشنایی با ارزشهای دفاع مقدس ما را به خودباوری نزدیک می کند.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش شهر تهران اهداف راهیان نور را اینگونه برشمرد: 1)توجه به منویات مقام معظم رهبری و آن را سرلوحه امور قراردادن. 2)در اردوهای راهیان نور رفتارهای عبادی، سیاسی و معنوی محقق می شود. 3)آشنایی با ارزشهای دفاع مقدس و پاسداشت ارزشها. 4)مقاوم شدن در مقابله با مشکلات. 5)آشنایی دانش آموزان با فرهنگ و معارف اسلامی. 6) تقویت روحیه خودباوری

کریمی خاطر نشان کرد: شهدا جان خود را دادند و بهشت را با جان و دل خریدند ارزشهای دفاع مقدس تمام شدنی نیست و باید رفتارهای آنان را در سرلوحه کارهایمان قرار دهیم و با رفتن احساس درک همدلانه بیشتری برقرار می کنیم و تاریخ انقلاب شکوهمند اسلامی را مرور خواهیم کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار