معاون پرورشی وتربیت بدنی بجنورد اعلام کرد:

برای سومین سال مسابقات پرسش مهر در بجنورد حضوری برگزار می شود

بجنورد (پانا)-معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش بجنورد گفت: بجنورد برای سومین سال مسابقات پرسش مهر در بخش هنرهای تجسمی را به صورت حضوری برگزار می کند.

کد مطلب: ۸۷۳۵۹۸
لینک کوتاه کپی شد
برای سومین سال مسابقات پرسش مهر در بجنورد حضوری برگزار می شود

علی قلی زاده با بیان این که " بجنورد تنها شهری است که دو سال گذشته در سطح کشور مسابقات پرسش مهر در بخش هنرهای تجسمی را به صورت حضوری برگزار کرده است" ؛ افزود: در برگزاری حضوری مسابقات هنری ، علاوه بر اینکه همه شرکت کنندگان طرح های خود را به صورت یک اثر هنری خلق کردند؛ داوری آثار صورت گرفت و نفرات برتر در همان روز مشخص و تقدیر شدند.

وی افزود: بیش از77 عنوان برتر استانی در مسابقات پرسش مهر را دانش آموزان و فرهنگیان بجنوردی از آن خود کردند که بیش از 62 درصد عناوین برتر استان را شامل می شودو 100 در صد مقام آورندگان کشوری از استان خراسان شمالی از شهرستان بجنورد بود.

وی با بیان پرسش نوزدهمین سوال پرسش مهر رئیس جمهور که " در سال گذشته چه مهارتهایی در مدرسه آموختید و امسال چه انتظاراتی در این زمینه دارید؟ " افزود: در همین راستا در آموزشگاه های بجنورد مسابقات حضوری پرسش مهر به صورت حضوری برگزار شده است و منتخبان این مسابقات سؤال رئیس جمهور در بخش شهرستانی در روزهای 8 و 15 آذر مطابق بخش نامه در هنرستان دخترانه محمودیه به رقابت خواهند پرداخت.

قلی زاده از فرهنگیان به صورت ویژه دعوت کرد در بخش ویژه فرهنگیان حضور فعالی داشته و آثار خود را به حوزه پرورشی و تربیت بدنی بجنورد ارائه دهند و خاطرنشان کرد: فرهنگیان می توانند علاوه بر رشته های تجسمی در رشته های مقاله پژوهشی ، فیلم کوتاه(مستند ،داستانی ،پویا نمایی )، نمایش نامه نویسی، وبلاگ نویسی، داستان نویسی و شعر نیز آثار خود را ارائه کنند.

وی اظهارداشت: دانش آموزان نیز علاوه بر همه رشته هایی که فرهنگیان می توانند شرکت کنند در رشته سخنوری و سرود همگانی با آثار خود حضور یابند.

نوزدهمین دوره مسابقات پرسش مهر در رشته هایی مختلف فرهنگی و هنری شامل رشته های تجسمی، مقاله پژوهشی ، فیلم کوتاه(مستند ،داستانی ،پویا نمایی )، نمایش نامه نویسی، وبلاگ نویسی، داستان نویسی و شعر و سایر رشته ها برگزار شده است.

محمد علی حاتم نژاد

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار