نگاهی به دیدارهای روز سوم تورنمنت فوتبال زنان کافا

اولین آزمون جدی برای زنان فوتبالیست ایران و ازبکستان

تهران (پانا) - در دیدارهای امروز تورنمنت فوتبال زنان کافا ابتدا ایران مقابل ازبکستان قرار خواهد گرفت و سپس افغانستان به مصاف قرقیزستان خواهد رفت.

کد مطلب: ۸۷۳۵۲۲
لینک کوتاه کپی شد
اولین آزمون جدی برای زنان فوتبالیست ایران و ازبکستان

سومین روز از تورنمنت فوتبال زنان کافا به میزبانی ازبکستان امروز با برگزاری 2 بازی پیگیری خواهد شد که مهم‌ترین بازی را باید در دیدار اول امروز بین دو تیم مدعی قهرمانی ازبکستان و ایران دید؛ جایی که شاگردان مریم آزمون در تیم ملی ایران برای جبران شکست در تنها دیدار تاریخ دو تیم به میدان خواهند رفت.

ازبکستان - ایران / ساعت 11:30 ورزشگاه میلی شهر تاشکند

بابوکالی شرالی (ازبکستان) - مریم آزمون (ایران)

آخرین دیدار روبرو: ازبکستان 4 - ایران یک

دیدارهای روبرو» تنها یکبار در تاریخ به مصاف هم رفتند و حالا پس از 9 سال باید دوباره مقابل هم قرار بگیرند.

ازبکستان » دو برد قاطع با نتایج 20 بر صفر و 11 بر صفر نشان داد که این تیم در حضور هوادارانش مدعی اصلی قهرمانی در این دوره از رقابت‌هاست. با توجه به سطح تیم‌ها می‌توان ایران را رقیب اصلی ازبکستان برای قهرمانی عنوان کرد؛ به این ترتیب عبور از ایران شاید حکم فینال زودرس را برای ازبکستان داشته باشد و این تیم پس از دو بازی می‌تواند در انتظار روزی سخت باشد.

ایران » هرچند انتظار از تیم ملی فوتبال زنان ایران در اولین دیدار مقابل افغانستان بیشتر از برد 6 بر صفر بود اما همان نتیجه هم شروع بدی برای این تورنمنت حساب نمی‌شد؛ شاگردان مریم آزمون که 4 بازی آخر خود را بدون شکست تمام کرده‌اند خوب می‌دانند که کلید قهرمانی در کافا به این بازی وابسته است.

قرقیزستان - افغانستان / ساعت 14:30 ورزشگاه میلی شهر تاشکند

گولبارا اوماتالیوا (قرقیزستان) - کلی لیدنسی (آمریکا)

آخرین دیدار روبرو: افغانستان یک - قرقیزستان صفر

آخرین دیدار روبرو: تنها یک دیدار روبرو در تاریخ دو تیم موجود است که آن بازی هم در سال 2013 با برد خفیف افغانستان تمام شده و حالا باید در انتظار دومین بازی و شاید انتقام قرقیزستان بود.

قرقیزستان » باخت خفیف در اولین دیدار هرچند آنها را بدون امتیاز در جدول نگه داشته اما با توجه به وضعیت اسفناک خط دفاعی افغانستان می‌توان انتظار داشت که آنها تیم برتر زمین باشند و به روند 6 باخت متوالی خود پایان دهند.

افغانستان » دو شکست با نتیجه 20 بر صفر و 6 بر صفر نشان داد که افغانستان ضعیف‌ترین تیم این دوره است و شاید در ادامه دو رقیب دیگر افغانستان به این تیم مانند کیسه گل نگاه کنند. چیزی که مشخص شده این است که آنها بیش از 5 سال است تمام بازی‌های ملی خود را باخته‌اند و افغانستان برای پایان روند ناکامی‌هایش شاید این آسان‌ترین بازی پیش رویش باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار