حجت الاسلام عیسی زاهدی:همه مسلمانان جهان امت واحده هستند

بجنورد (پانا)-امام جماعت مسجد مسلم بن عقیل(ع) شهرستان شیروان در جشن ولادت باسعادت رئیس مکتب حضرت رسول اکرم (ص) و رئیس مذهب امام جعفر صادق(ع) و همچنین گرامی داشت هفته وحدت و هفته بسیج مستضعفین گفت: مطابق فرمایش خداوند متعال در قرآن کریم همه مسلمانان جهان امت واحده هستند.

کد مطلب: ۸۷۳۴۷۵
لینک کوتاه کپی شد
حجت الاسلام عیسی زاهدی:همه مسلمانان جهان امت واحده هستند

حجت الاسلام عیسی زاهدی افزود: مسلمانان جهان می توانند با اتحاد و پیروی از فرامین رهبر معظم انقلاب و با تقویت اشتراکات و پرهیز از اختلافات و افراطی گری ها تمامی نقشه های دشمنان را نقش بر آب نمایند و اما غرب و ایادی آنان نیز از این امت واحده بودن مسلمانان در جهان است که می ترسند.

وی در ادامه افزود: در شب میلاد پیامبر اکرم (ص) شیطان هراسان و متحیر بود و خود را مایوس تر از همیشه می دید و به واسطه این تحیر بسیار ناراحت و هراسان بود.

محمد محمدزاده قانعی از اعضای هیئت امنای این مسجد و عضو شورای اسلامی شهرستان شیروان نیز در این جشن با تبریک ولادت باسعادت حضرت رسول اکرم(ص) و امام جعفرصادق (ع) از زحمات تمامی خادمین و خدمتگزاران در مسجد مسلم بن عقیل (ع) گفت: این مسجد با حضور گرم و صمیمی شما نمازگزاران به ویژه جوانان و نوجوانان از شور و نشاط بالایی در سطح استان برخوردار است.

وی اظهار داشت:برگزاری کلاس های قرآن، فرهنگی،هنری، مهارتی، بصیرتی و انجام خدمات درمانی در درمانگاه مسجد، حمایت از نیازمندان توسط مرکز نیکوکاری محله، حضور فعال بسیجیان در پایگاه مقاومت بسیج، برگزاری برنامه های مذهبی، ملی و مناسبتی، ایجاد فروشگاه عرضه محصولات فرهنگی و هنری، توجه ویژه به نوجوانان و جوانان و مشارکت دادن آنان در تمامی برنامه های مسجد از برنامه های شاخص این مسجد محسوب می شود.

اقامه نماز جماعت، قرائت قرآن، برگزاری مسابقات فرهنگی، اهدای گواهینامه حفظ و هدایا به 17 نفر از حافظین مسجد، اجرای نمایش طنز، تجلیل از خدمات 16 نفر از خادمین مسجد در آشپزخانه و ضیافت شام از دیگر برنامه های این جشن بود.

خبرنگار حسینعلی ظفری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار