بسیج و بسیجی مظهر خدمت به همه مسلمانان جهان است

تایباد (پانا) - امام جمعه تایباد گفت: بسیج و بسیجی مظهر خدمت به جامعه، همه مسلمانان و اقشار مختلف جامعه و به ویژه محرومان است.

کد مطلب: ۸۷۳۴۲۵
لینک کوتاه کپی شد
بسیج و بسیجی مظهر خدمت به همه مسلمانان جهان است

حجت الاسلام والمسلمین حسین ملکی در سالروز تشکیل بسیج به فرمان امام راحل عظیم الشان(ره) و در جمع اقشار مختلف بسیج، فرماندهان نظامی و انتظامی، فرماندار و مسئولین ادارات و نهادها و در محل سالن ورزشی نهم دی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تایباد اظهارداشت: بسیج و بسیجی مظهر خدمت به جامعه، همه مسلمانان و اقشار مختلف جامعه و بویژه محرومین است.

امام جمعه تایباد عنوان کرد: تفکر بسیجی برگرفته از آیات نورانی قرآن کریم و مظهر ایستادگی در مقابل همه زورگویان و مستکبرین جهان است.

وی با ذکر حدیثی از امام علی(ع) گفت: امروز گفتمان همه آزادی خواهان و مسلمانان جهان گفتمان مقاومت است که این برگرفته از تفکر بسیجی در ایران اسلامی است.

وی با توصیه به مطالعه وصیت نامه شهداء ادامه داد: در وصیت نامه همه شهدای عزیز تاکید بر نماز اول وقت، ولایت مداری و حمایت از رهبری، فرهنگ ایثار و شهادت و ایستادگی در مقابل مستکبرین جهانی نوشته شده است و این تامین کننده سعادت دنیا و آخرت همه ما است.

فرماندار تایباد نیز در این مراسم اظهار داشت: امروز همه کسانی که دلشان برای خدمت به این مردم و مرز و بوم می تپد بسیجی هستند.

حسین شرافتی راد در این جمع گفت: امروز کسی که بسیجی نیست، باید تاسف بخورد، و افزود: امام بزرگوار ما با دید والای خود، بسیج را تشکیل دادند، اگر قرار باشد از مشکلات و تورهایی که دشمن برای کشور و مردم ما پهن می کند، عبور کنیم، باید با روحیه بسیجی کار کنیم.

وی افزود: بسیجی با دل و ارادت است، بسیجی در میادین سخت خود را نشان می دهد، بسیجی یعنی ایثار، بسیجی یعنی سادگی و اخلاص و صداقت، از هر کدام از اینها فاصله گرفتیم بسیجی نیستیم.

رئیس شورای تامین تایباد با اشاره به فرهنگ بسیجی، اظهار داشت: دشمن به این دلیل از فرهنگ بسیجی می ترسد که نمی تواند در بین آنها رخنه ایجاد کند، دشمن شکست خورده روز گذشته در حلب فاجعه ای دیگر آفرید، خداوند آنها را رسوا کرده است، این یعنی نفس های آخر دشمن، به یاری خداوند بزودی از بین خواهد رفت.

وی گفت: باید بسیجی وار برای مشکلات کشور تلاش کنیم، مشارکت مردم و همراهی آنها و فرهنگ بسیجی به کمک دولت آمده اند تا از مشکلات اقتصادی عبور کنیم و ان شالله با یاری خدا بر همه مشکلات فایق خواهیم آمد.

در پایان این مراسم از تعدادی از بسیجیان نمونه با اهدای لوح تقدیر و جوایزی تجلیل شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار